Αυτό προκύπτει από την έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, στην οποία επισημαίνεται ότι ο κλάδος που επλήγη περισσότερο είναι η ένδυση/υπόδηση, ενώ εκείνος των τροφίμων ποτών είχε τις μικρότερες απώλειες. Αύξηση στις πωλήσεις κατέγραψε μόλις το 18% των επιχειρήσεων. Ωστόσο, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 24% για όσες επιχειρήσεις απασχολούν μισθωτή εργασία και σε 28,6% για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι μεγάλοι χαμένοι ήταν οι αυτοαπασχολούμενοι έμποροι και οι πολύ μικρές επιχειρήσεις.Σημαντικές διαφοροποιήσεις παρουσιάστηκαν πάντως και μεταξύ των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων που βρίσκονται στις εμπορικές πιάτσες και οι οποίες συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο μερίδιο του τζίρου.
Χαμηλότερος ήταν ο χριστουγεννιάτικος τζίρος για περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (51%) σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017, με τις μειώσεις να κυμαίνονται από 10% έως 20%.
Αυτό προκύπτει από την έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, στην οποία επισημαίνεται ότι ο κλάδος που επλήγη περισσότερο είναι η ένδυση/υπόδηση, ενώ εκείνος των τροφίμων ποτών είχε τις μικρότερες απώλειες. Αύξηση στις πωλήσεις κατέγραψε μόλις το 18% των επιχειρήσεων. Ωστόσο, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 24% για όσες επιχειρήσεις απασχολούν μισθωτή εργασία και σε 28,6% για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι μεγάλοι χαμένοι ήταν οι αυτοαπασχολούμενοι έμποροι και οι πολύ μικρές επιχειρήσεις.Σημαντικές διαφοροποιήσεις παρουσιάστηκαν πάντως και μεταξύ των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων που βρίσκονται στις εμπορικές πιάτσες και οι οποίες συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο μερίδιο του τζίρου.
Την υποτονική σε τζίρο έναρξη της εορταστικής περιόδου ακολούθησε η πολύ έντονη αγοραστική κίνηση των τελευταίων ημερών. Έτσι, φαίνεται ότι η καλύτερη περίοδος των εορτών από άποψη αγοραστικής κίνησης, ήταν η εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα (45%), ενώ για ένα σημαντικό ποσοστό (32%), η εβδομάδα μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.
Αυτό προκύπτει από την έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, στην οποία επισημαίνεται ότι ο κλάδος που επλήγη περισσότερο είναι η ένδυση/υπόδηση, ενώ εκείνος των τροφίμων ποτών είχε τις μικρότερες απώλειες. Αύξηση στις πωλήσεις κατέγραψε μόλις το 18% των επιχειρήσεων. Ωστόσο, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 24% για όσες επιχειρήσεις απασχολούν μισθωτή εργασία και σε 28,6% για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι μεγάλοι χαμένοι ήταν οι αυτοαπασχολούμενοι έμποροι και οι πολύ μικρές επιχειρήσεις.Σημαντικές διαφοροποιήσεις παρουσιάστηκαν πάντως και μεταξύ των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων που βρίσκονται στις εμπορικές πιάτσες και οι οποίες συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο μερίδιο του τζίρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου