«Πετύχαμε τη συνεννόηση με τη Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής Ανάπτυξης (DG REGIO) της Επιτροπής, εξασφαλίζοντας τη χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ, στη συνέχεια προχωρήσαμε στην επανένταξη του έργου στη Σύμβαση Παραχώρησης της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ. Τώρα, αναμένουμε το σχετικό ‘‘πράσινο φως’’ από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού – την DG COMP – της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», εξήγησε. Επομένως τόνισε ότι, παρά και την κρίση του κορονοϊού, το χρονοδιάγραμμα δεν έχει μεταβληθεί και είναι εφικτός ο στόχος υλοποίησης του έργου το 2024.
Ξεκίνησαν τα έργα οδικής ασφάλειας
Ο κ. Καραμανλής τόνισε επίσης ότι έχει γίνει η συμβασιοποίηση και έχει αρχίσει η δημοπράτηση για τα έργα οδικής βελτίωσης στον υφιστάμενο άξονα Πάτρα- Πύργος. «Καμία άλλη κυβέρνηση ποτέ δεν πήρε την απόφαση να ρίξει 30 εκ ευρώ στον υφιστάμενο δρόμο. Εμείς είπαμε ότι δεν θα περιμένουμε τρία χρόνια για την ολοκλήρωση του νέου οδικού δικτύου, αλλά θα πάμε ένα βήμα παραπέρα και θα επενδύσουμε χρήματα και στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο, για να μην έχουμε θανατηφόρα δυστυχήματα», ανέφερε.
Σχετικά με τον οδικό άξονα Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι η νέα χάραξη απομακρύνεται από τον παραδοσιακό οικισμό Λαγκαδίων και προχωράει η ανάθεση μελέτης Ανάλυσης Κόστους-Οφέλους και Προέλευσης – Προορισμού του οδικού άξονα Τρίπολη – Βυτίνα – Αρχαία Ολυμπία, με σκοπό την εξέταση της δυνατότητας χρηματοδότησης του έργου από την ΕΤΕπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου