Η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρέδωσε σε χρήση απ’ όλους τους κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τις πρώτες δημοσίως προσβάσιμες υποδομές επαναφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, οι οποίες αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της πολιτικής της για βιώσιμη ανάπτυξη και για προώθηση φιλικών προς το περιβάλλον τρόπων μετακίνησης και του περιφερειακού σχεδιασμού για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Πελοπόννησο.
Συγκεκριμένα εγκαταστάθηκαν και λειτουργούν ήδη 7 σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων διπλής εξόδου, δηλαδή 14 σημεία φόρτισης συνολικά, εναλλασσόμενου ρεύματος, που βρίσκονται στις Περιφερειακές Ενότητες Κορινθίας, Αργολίδας, Αρκαδίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας και ειδικότερα:
- στον Ισθμό της Κορίνθου, στην Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, 200 μέτρα μετά τη γέφυρα του Ισθμού,
- στο Λουτράκι, στο Δημοτικό Χώρο Στάθμευσης, στην οδό Υψηλάντου 68,
- στο Ναύπλιο, στο Διοικητήριο ΠΕ Αργολίδας, επί της Παραλιακής οδού Ναυπλίου – Νέας Κίου,
- στην Τρίπολη, στην Πλατεία Εθνάρχου Μακαρίου 2,
- στη Σπάρτη, στο Δημοτικό Στάδιο, στην οδό Τριακοσίων 73,
- στην Καλαμάτα, στο Διοικητήριο της Π.Ε. Μεσσηνίας, στην οδό Ψαρών και Δαμοφώντος,
- στην Καλαμάτα στη συμβολή των οδών Φαρών και Κρήτης.
Οι σταθμοί φόρτισης που τέθηκαν σε λειτουργία είναι διπλής εξόδου, μέγιστης ισχύος εξόδου 2×22 kW και αποτελούν το πρώτο στάδιο ανάπτυξης ενός περιφερειακού δικτύου υποδομών ηλεκτροκίνησης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Η εγκατάσταση και λειτουργία τους συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ενωση, στο πλαίσιο των έργων EnerMOB και EnerNETMob, των ευρωπαϊκών προγραμμάτων διασυνοριακής εδαφικής συνεργασίας INTERREG – ADRION και INTERREG -MED 2014 – 2020.
Το έργο EnerMOB (Διαπεριφερειακά δίκτυα ηλεκτροκίνησης για αστική κινητικότητα με χαμηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα) υλοποιείται από τοπικές και περιφερειακές αρχές της Ελλάδας της Ιταλίας, της Σλοβενίας, της Σερβίας και της Κροατίας, με επενδύσεις μικρής κλίμακας και πιλοτικές δράσεις διασυνδέσεων μεταξύ διαφορετικών πόλεων με τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, ελέγχοντας και αντιμετωπίζοντας πιθανές προκλήσεις στην οδήγηση και φόρτιση τους.
Με τις δράσεις αυτές επιδιώκεται η εφαρμογή συντονισμένων στρατηγικών, μέσω της χρήσης κοινών τεχνολογιών και προτύπων και η ανάπτυξη ενός πιλοτικού διακρατικού δικτύου ηλεκτροκίνησης, που θα διασυνδέσει τοπικά δίκτυα ανεφοδιασμού ηλεκτρικών οχημάτων, προκειμένου να ξεπεραστούν οι υφιστάμενοι περιορισμοί στη χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για υπεραστικές ή διαπεριφερειακές μετακινήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου