Από τη μια η «καυτή» ενέργεια από την άλλη, η οικονομική… ανταπόδοση που υπάρχει από την προσδοκία της κίνησης του καλοκαιριού. Αυτή δεν αποτυπώνεται τόσο ικανοποιητική και η όποια πρόθεση για κατανάλωση έχει περικοπεί δραστικά. Η εικόνα της εστίασης είναι ενδεικτική όπου στο… ναδίρ είναι τα έσοδα, παρά τις όποια καλή κίνηση. Η εστίαση είναι από τους κλάδους που έχουν χτυπηθεί περισσότερο από την πανδημία.
Μετά από σχεδόν τέσσερις μήνες lockdown οι επαγγελματίες προσπαθούν να κρατήσουν τα μαγαζιά τους στη ζωή με take away και ντελίβερι. Όμως οι τζίροι είναι πολύ χαμηλοί και οι επιστρεπτέες προκαταβολές δεν φτάνουν ούτε για τα πάγια.
Αυτό που προβληματίζει όμως περισσότερο τους επαγγελματίες είναι η επόμενη μέρα. Αφενός γιατί θα χρειαστούν χρήματα για να επαναλειτουργήσουν τα μαγαζιά, αφετέρου γιατί είναι σχεδόν αδύνατο να μην ανοίξουν με κάποιου τύπου περιοριστικά μέτρα αλλά κυρίως γιατί οι τόσοι μήνες πανδημίας και καραντίνας έχουν ήδη αρχίσει να αλλάζουν την ψυχολογία και τον τρόπο που ο καταναλωτής βλέπει την εστίαση. Με λίγα λόγια η εστίαση θα αλλάξει περνώντας σε διαφορετικό μοντέλο που είναι υπό διαμόρφωση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου