Δεν είναι προεκλογική εξαγγελία λέει ο Νίκας για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2022

Δεν είναι προεκλογική εξαγγελία λέει ο Νίκας για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου

 


Με δηλώσεις του  στην Καλαμάτα και τα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας στη πρώην Σχολή Παπαφλέσσα, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας, σημείωσε για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου σε όλο το μήκος της γραμμής ότι “οι προοπτικές είναι καλές και δεν είναι μια προεκλογική εξαγγελία”.

Συγκεκριμένα σημείωσε ότι είναι ήδη ενταγμένο στο ΕΣΠΑ έργο 55.000.000 ευρώ στο τμήμα Κάτω Αχαΐα-Ολυμπία και υπάρχει έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το τμήμα Κόρινθος-Ναύπλιο. Ο περιφερειάρχης κ. Νίκας είπε ότι η επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου σε όλο το V της Πελοποννήσου θα υποστηριχθεί, σε ό,τι αφορά το λειτουργικό κόστος, από την Περιφέρεια, ενώ πρόσθεσε θα πρέπει να στηριχθεί με μέρος από τα 50.000.000 ευρώ που διαθέτει το κράτος για τη λειτουργία των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών, όπως, επισήμανε, στα Καλάβρυτα, στο Πήλιο και αλλού.
Ο περιφερειάρχης είπε ότι σκοπός της επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο είναι η προστασία των περιουσιακών στοιχείων του κράτους, όπως οι σταθμοί, που έχουν βανδαλιστεί. Είναι ακόμη η μετάβαση, σταδιακά, στην κανονικοποίηση του εύρους της μετρικής σήμερα γραμμής. Επίσης ο σκοπός είναι οικονομικός-εμπορικός και μάλιστα ο κ. Νίκας επισήμανε ότι βιομήχανος στην Τρίπολη το πρώτο που ζήτησε από την Περιφέρεια είναι να επαναλειτουργήσει το τρένο για να μειωθεί το μεταφορικό κόστος. Τέλος ο περιφερειάρχης ανέφερε ότι η επαναλειτουργία του τρένου θα ανταποκρίνεται ανταποκρίνεται στην επιδίωξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανάπτυξη των μαζικών μεταφορών και ακόμη θα στηρίξει την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου.
Σημειώνεται, τέλος, ότι ο περιφερειάρχης ανέφερε ότι στον προγραμματισμό μπαίνει η αξιοποίηση ολόκληρου του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, με μόνη πιθανόν μη ένταξη του τμήματος Καλαμάτας-Μεσσήνης (το τμήμα αυτό τέμνεται αλλεπάλληλες φορές από τη νέα χάραξη του δρόμου Καλαμάτας-Μεσσήνης)"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages