Μέτρια η κίνηση στην αγορά- Στόχος η αλλαγή ψυχολογίας στους καταναλωτές - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Μέτρια η κίνηση στην αγορά- Στόχος η αλλαγή ψυχολογίας στους καταναλωτές

ΣΕ μέτρια επίπεδα κινήθηκε η εμπορική κίνηση σε περιοχές της Τριφυλίας παρά τον καλό καιρό αφού η οικονομική συγκυρία περιορίζει τους προυπολογισμούς των επισκεπτών και πολιτών οι οποίοι πλέον αγοράζουν τα απαραίτητα και σε πολλες περιπτώσεις συγκεντρώνουν όλοι μαζί χρήματα για την αγορά του οβελία στις περιοχές, αφού οι περισσότεροι θα γιορτάσουν το Πάσχα στα χωριά όπως προστάζει το έθιμο...
Πιο αναλυτικά στα κρεοπωλεία υπήρχε αυξημένη κίνηση αλλά όπως μας δήλωσε ο κ. Γ. Καρανδρέας η κίνηση ήταν κανονική και ο κόσμος "αγόρασε τα καθιερωμένα χωρίς όμως σπατάλες όπως τα προηγούμενα χρόνια προτιμώντας τα ντόπια κρέατα αφού όλοι μας συνηθίζουμε να στηρίζουμε τον ντόπιο κτηνοτρόφο" ενώ για τις τιμές "κυμαίνονται στα 10,50 για το αρνάκι και στο 11,50 ευρώ για το κατσικάκι κατά μέσο όρο χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις".
Ο κ. Ντάβαρης τόνισε απο την πλευρά του ότι "οι τιμές δεν διαφοροποιήθηκαν απο πέρσι αφού τα 11 ευρώ για τα αμνοερίφια είναι ταυτόσημες με πέρσι ενώ για τα εντόσθια κυμαίνονται απο 6-7 ευρώ το κιλό για την συκωταριά και την προετοιμασία για το παραδοσιακό κοκρέτσι..." προσθέτοντας ότι η κίνηση ήταν ανάλογη των ημερών ενώ σε άλλα κρεοπωλεία οι έμποροι μας τόνισαν ότι ο κόσμος αγοράζει κοτόπουλο, μπριζόλες για τον φούρνο και μοσχάρι που είναι φθηνό στην περιοχή μας...Απο ότι φαίνεται η κρίση επηρεάζει όλους...
Στην αγορά σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Κυπαρισσίας κ. Παναγιωτόπουλο η κίνηση ήταν συνηθισμένη και μόνο τα μπακάλικα είχαν αυξημένη δουλειά παρά το γεγονός ότι "υπήρχε κοσμος στην αγορά τα υπολοιπα καταστήματα απο ότι μάθαμε κινήθηκαν στους τζίρους της εποχής χωρίς αλλαγές και μόνο το Μεγάλο Σάββατο ελπίζουν σε κάτι καλύτερο χωρίς όμως αυτό να σημαίνει κάτι για την συνολική εικόνα που συμπεραίνουμε απο την αγορά". Ο Σύλλογος πάντως προσπαθησε πετυχημένα να αλάξει την ψυχολογία του καταναλωτή με το κιόσκι όπου μοίρασε γλυκά, ευχές και δωράκια στους επισκέπτες με πολύ θετικά σχόλια, υπογραμμίζοντας ότι 'εμείς δεν θέλουμε τον πελατη να αγοράσει και μετά να φύγει με κρύα καρδιά απο τα καταστήματα αλλά με κινήσεις που θα πολλαπλασιάσουμε άμεσα να αποδείξουμε ότι είμαστε δίπλα του και αφουγκραζόμαστε τα προβλήματά του...."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages