Τον περασμένο Ιούλιο, κατά την επιθεώρηση των έργων στην περιοχή της Τσακώνας, ο τότε αρμόδιος υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης υποσχέθηκε στους εργολάβους ότι θα καταθέσει στη Βουλή συμπληρωματική σύμβαση για τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα. Μεταφράζοντας τα λόγια του τέως υπουργού, ο ΣΥΡΙΖΑ, είχε περιγράψει τη δήλωση ως αποζημίωση-δώρο 400 περίπου εκατομμυρίων ευρώ που ετοιμάζεται να δώσει η κυβέρνηση στην κοινοπραξία «Μορέας Α.Ε.», συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη, που κατασκευάζει τον κεντρικό οδικό άξονα Πελοποννήσου. Ο λόγος της επιπρόσθετης χρηματοδότησης ήταν ότι οι εργολάβοι εμφάνισαν λογαριασμό με απώλειες μισού δισεκατομμυρίου ευρώ από τα διόδια, λόγω μειωμένης κίνησης, ενώ, ζήτησαν επιπλέον χρηματοδότηση, επικαλούμενοι λόγους… ίσης μεταχείρισης με τους άλλους αυτοκινητόδρομους που εξασφάλισαν πάνω από ένα δισ. ευρώ για την επανεκκίνηση των έργων. Οι εργολάβοι, από την πλευρά τους, υποστηρίζουν ότι από το 2009 η κυκλοφορία έχει μειωθεί κατά 40%. Βέβαια, τα παραπάνω συνέβαιναν πριν την πολιτική αλλαγή της 25ης Ιανουαρίου 2015 και ενώ ακόμα ο περιμετρικός της Καλαμάτας είναι...νεκρός, η σύμβαση έχει μείνει στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Μέχρι λοιπόν η νέα κυβέρνηση να λάβει τις αποφάσεις της, κανείς δεν μπορεί να στοιχηματίσει με σιγουριά τι θα γίνει με το συγκεκριμένο έργο. Βέβαια, υπάρχει μια αόριστη δήλωση του υπουργού Ανάπυξης Γ. Σταθάκη ότι τα έργα των αυτοκινητόδρομων θα ολοκληρωθούν, αλλά, φαίνεται πολύ δύσκολο η σημερινή Βουλή, με τη σύνθεση που έχει, να δεχτεί τους όρους της νέας σύμβασης.
Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015
ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ Ο ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Tags
# Ελλάδα
# greece
# kalamata
# messinia
# news
Share This
About Ανώνυμος
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου