Ο Διονύσης Κολοκοτσάς, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων, Google Ελλάδας, μιλά στο «Θάρρος» επ’ ευκαιρία της σημερινής σημαντικής εκδήλωσης της εταιρείας στην Καλαμάτα
Μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας “Grow Greek Tourism Online” στις αρχές Σεπτεμβρίου στην Κρήτη, όπου περισσότερες από 650 τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία, η Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, θα βρεθεί στην Καλαμάτα σήμερα Δευτέρα, 23 Μαρτίου, προκειμένου να εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει τις τουριστικές επιχειρήσεις της Πελοποννήσου στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων, που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Η εκπαίδευση είναι δωρεάν και αφορά όλες τις τοπικές επιχειρήσεις που ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί (5:30 μ.μ.- 8:15 μ.μ.) στο ξενοδοχείο "Elite City Resort Blue Centre".
Μέσω της εκδήλωσης οι επιχειρήσεις θα ενημερωθούν για τις διαδικτυακές τάσεις αναζήτησης των βασικών διεθνών τουριστικών αγορών της Ελλάδας αλλά και της Πελοποννήσου. Επιπλέον, θα ενημερωθούν και θα λάβουν υποστήριξη σχετικά με τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μάρκετινγκ και πωλήσεων, τα οποία μπορούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους χάρτες της Google, καθώς και για τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης. Θα έχουν, επίσης, τη δυνατότητα να δουν παραδείγματα τουριστικών επιχειρήσεων που έχουν ήδη αναπτυχθεί μέσω του Διαδικτύου.
Με την ευκαιρία της αυριανής εκδήλωσης, το «Θάρρος» μίλησε με τον Διονύση Κολοκοτσά, διευθυντή Εταιρικών Σχέσεων, Google Ελλάδας:
Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015
ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ
Tags
# Ελλάδα
# europe
# greece
# messinia
# news
Share This
About Ανώνυμος
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου