Σήμερα εντός του 2015 έχουμε μία σαφή εικόνα στο τι έχουμε, τι ετοιμάζουμε και τι πρέπει να γίνει στο μέλλον για να ενδυναμωθεί η ισχύς της χώρας μας. Οι βασικές υποδομές μίας ανεπτυγμένης χώρας διαθέτουν ικανές βασικές υποδομές για τους κατοίκους τους.
Ενέργεια, ολοκληρωμένα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης και αστικές δημόσιες εγκαταστάσεις για τον πληθυσμό: σχολεία (όλων των βαθμίδων), νοσοκομεία (όλων των βαθμίδων επίσης), δημόσια κτίρια διοίκησης και άλλων ασχολιών.
Ένα πρώτο αγκάθι που συναντούμε εδώ είναι η ενέργεια. Μπορεί η χώρα μας λόγω της κρίσης να παρουσιάζει επάρκεια στην κατανάλωση ηλεκτρισμού όμως υπάρχουν σοβαρά θέματα. Το σημαντικότερο είναι η πηγή της παραγωγής που σήμερα κατά 88% βασίζεται σε «βρώμικες» ύλες όπως το πετρέλαιο και ο λιγνίτης και όλα τα συνεπακόλουθα που φέρνουν. Οι ΑΠΕ αν και η Ελλάδα διαθέτει άφθονα βουνά, θάλασσες και ηλιοφάνεια παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Στις υπόλοιπες υποδομές αυτής της κατηγορίας μπορούμε να πούμε ότι τα πάμε σχετικά καλά με ανάγκη εκσυγχρονισμού σε επί μέρους υποδομές (καλύτερα σχολεία, ευπρεπείς σωφρονιστικά ιδρύματα ή νοσοκομεία, κ.α).
Στις υποδομές συγκοινωνιών-μεταφορών έχουμε μία πιο μεικτή εικόνα. Οι βασικές οδικές αρτηρίες με αυτοκινητόδρομους μέχρι το 2016 θα είναι ολοκληρωμένες. Τα λιμάνια της χώρας με εξαιρέσεις είναι σχετικά ικανοποιητικά με ανάγκη επί μέρους εκσυγχρονισμού που πραγματοποιείται.
Τα αεροδρόμια της χώρας με αιχμή του δόρατος το Ελ.Βενιζέλος έχουν επίσης μία καλή εικόνα. Περιμένουμε την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του Μακεδονία και την ανάπτυξη του Καστελίου στην Κρήτη. Και εδώ η κατάσταση χαρακτηρίζεται ικανοποιητική.
Στις αστικές μεταφορές Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν δρομολογήσει μεγάλα έργα με την Αθήνα να διαθέτει αξιόλογο πλέον δίκτυο Μετρό, να αναπτύσσει δίκτυο Τραμ και Προαστιακού. Η Θεσσαλονίκη αναπτύσσει δίκτυο Μετρό που θα καλύψει την πόλη ενώ ίσως δούμε και ένα μικρό δίκτυο Τραμ.
Σε πιο χαμηλό επίπεδο βλέπουμε στον Σιδηρόδρομο.
Είναι απορίας άξιο πως σαν χώρα αφήσαμε να κατρακυλήσει τόσο πολύ ένα μέσο που στην Ευρώπη είναι ιδιαίτερα αγαπητό. Μέχρι το 2017 θα έχουμε ηλεκτροκίνηση με διπλή γραμμή από το Κιάτο μέχρι τη Αθήνα και μέχρι την Θεσσαλονίκη και μέχρι το 2020 μέχρι την Πάτρα. Ηλεκτροκίνηση θα διαθέτει επίσης το δίκτυο της Θεσσαλίας και η γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδωμενή.
Ωστόσο το δίκτυο δεν έχει κάποια σύνδεση με την Δυτική και Κεντρική Στερεά, την Ήπειρο, την Δυτική Μακεδονία, την Δυτική, Κεντρική και Νότια Πελοπόννησο. Αυτή η υστέρηση οφείλεται σε λάθη του παρελθόντος και στην κρίση της χώρας.
Δρόμος Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι: Συνεχίζονται οι εργασίες, κολλήματα σε απαλλοτριώσεις και σε γέφυρες
Με καθυστερήσεις αλλά και συνεχιζόμενες εργασίες προχωρά το οδικό έργο Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι, ένα από τα πιο σημαντικά οδικά έργα της Τριφυλίας που αναμένεται να αναβαθμίσει την οδική σύνδεση...Απελευθέρωση 25 ζευγαριών ορεινής πέρδικας σε καταφύγια άγριας ζωής της Τριφυλίας
Με στόχο την ενίσχυση των πληθυσμών της άγριας πανίδας και την προστασία της βιοποικιλότητας, εγκρίθηκε από τη Διεύθυνση Συντονισμού & Επιθεώρησης Δασών Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και...ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ της μελέτης για την ανακατασκευή του Τουριστικού Ξενώνα Γαργαλιάνων αποφάσισε το Τοπικό Συμβούλιο
Ομόφωνη απόφαση του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Γαργαλιάνων για αξιοποίηση προγραμμάτων χρηματοδότησηςΤην ολοκλήρωση και επικαιροποίηση της μελέτης που είχε ξεκινήσει το 2017 για την...31χρονη σκοτώθηκε μετά από τροχαίο με ανατροπή Ι.Χ. στη Μαραθόπολη Τριφυλίας
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε νωρίτερα το μεσημέρι της Μεγάλης Παρασκευής με θύμα μια 31χρονη γυναίκα στην επαρχιακή οδό Μαραθόπολης – Κρυονερίου. Το αυτοκίνητο που οδηγούσε η άτυχη γυναίκα με...2ο Δημοτικό Σχολείο Γαργαλιάνων: Άγνωστοι δράστες έκλεψαν υλικό και λεηλάτησαν το σχολείο
Όπως έκανε γνωστό ο διευθυντής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γαργαλιάνων απόψε άγνωστοι εισέβαλαν στο σχολείο και αφού προκάλεσαν φθορές αφιαρώντας ηλεκτρονικό εξοπλισμό απαραίτητο για τη...
Στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Outdoor Learning and Living – Schooler Planet» εντάχθηκε το 2ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών
Η φύση έγινε το σχολείο – Οι μικροί μαθητές έμαθαν έξω από τα θρανίαΤο 2ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών συμμετέχει ενεργά στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Outdoor Learning and Living”, στον κύκλο δράσεων με...Τιμούν τον Άγιο Γεώργιο και αναβιώνουν τα «Λελώνεια» στα Φιλιατρά
Τη μνήμη του λαοφιλούς Αγίου Γεωργίου του Μεγαλομάρτυρα και Τροπαιοφόρου τιμούν στα Φιλιατρά την Τετάρτη 23 Απριλίου και, παράλληλα, αναβιώνουν τα «Λελώνεια». Τα «Λελώνεια» είναι ιππική παρουσίαση,...ΕΝΤΥΠΣΙΑΣΕ το κοινό το έθιμο του σπασίματος της κανάτας στα Φιλιατρά
Με εντυπωαική λαική συμμετοχή και σε ατμόσφαιρα συγκίνησης αναβίωσε το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου στα Φιλιατρά το έθιμο του σπασίματος της κανάτας που διατηρεί τις ρίζες του από την εποχή της...Εντυπωσίασε το σημείο συνάντησης με την περιφορά των Επιταφίων στα Φιλιατρά
ΚΑΤΑΚΛΥΣΤΗΚΕ από κατάνυξη υπό το φως της ιεράς πομπής που τελέστηκε το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής η περιφορά των Επιταφίων στα Φιλιατρά, παρουσία εκατοντάδων πιστών.Λίγο μετά τις 9 το βράδυ, οι...Το πατροπαράδοτο έθιμο του σπασίματος των κανατιών ζωντανεύει στα Φιλιατρά το Μ. Σάββατο
Με την τέλεση της Ακολουθίας της Πρώτης Ανάστασης, στις 10:30 το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου, στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννη Φιλιατρών, αναβιώνει και φέτος το παραδοσιακό έθιμο του σπασίματος των...
Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Home
Ελλάδα
Πελοπόννησος
greece
messinia
news
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις στις βασικές υποδομές της χώρας;
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις στις βασικές υποδομές της χώρας;
Tags
# Ελλάδα
# Πελοπόννησος
# greece
# messinia
# news
Share This
Newer Article
ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΕΙ-ΤΕΙ
Older Article
Στόχος η κυριαρχία του ΠΟΠ Μεσσηνίας στις αγορές
900 εκ. χρησιμοποιούν πλέον Windows 10
Freegr networkDec 20, 2019Αλλεργία στο… Wi-Fi; Κι όμως υπάρχει – Τι συμπτώματα θα νιώσετε
Freegr networkNov 09, 2019Ποιες χώρες έχουν τους καλύτερους μηχανικούς ηλεκτρονικών υπολογιστών
Freegr networkOct 08, 2019
Ετικέτες
Ελλάδα,
Πελοπόννησος,
greece,
messinia,
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου