ΣΤΟΝ… ΑΕΡΑ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

ΣΤΟΝ… ΑΕΡΑ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ

ΣΤΑ… ΚΑΓΚΕΛΑ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ
ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ η ολοκλήρωση του έργου Τσακώνα – Καλό Νερό, καθώς το συγκεκριμένο τμήμα της νότιας Ιονίας Οδού (προέκταση της Ολυμπίας Οδού), δεν εντάχθηκε τελικά στο ΕΣΠΑ, σε αντίθεση με το Πάτρα –Πύργος. 
Ο προβληματισμός είναι κάτι περισσότερο από έντονος, καθώς το αναπτυξιακής σημασίας έργο, έχει ενταχθεί ως διευρωπαϊκό και η εξέλιξη αυτή, θέτει σε κίνδυνο την ολοκλήρωσή του συνολικά, αφού η σύνδεση του δυτικού με τον κεντρικό άξονα, επιβάλλεται κάτι που μπορεί να συμβεί μόνο με την ολοκλήρωση του τμήματος, που δεν εντάχθηκε τελικά.
Η Μεσσηνία από χθες αργά το απόγευμα είναι κυριολεκτικά στο…  πόδι, με τους εκπροσώπους φορέων να ετοιμάζουν δυναμικές κινητοποιήσεις και να αντιδρούν έντονα! Χαρακτηριστικές, στην κατεύθυνση αυτή είναι οι δηλώσεις της θεματικής αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου Ντίνας Νικολάκου, η οποία μιλώντας στη «Φ» επεσήμανε πως «έπεσαν οι μάσκες», φωτογραφίζοντας τα στελέχη της κυβέρνησης. «Τελειώνουν τα ψέματα για όσους εξαγγέλλουν έργα και νομίζουν ότι θα παραπλανήσουν τους πολίτες», ανέφερε η κα Νικολάκου η οποία επεσήμανε πως οι εξαγγελίες των έργων εμπεριέχονται σε μια πολιτική παθογένεια, που δυστυχώς συνεχίζεται και στις μέρες μας. «Η περιφέρεια Πελοποννήσου θέτει ως «casus belli» την ολοκλήρωση της Ιονίας Οδού.  Για ’μας, είναι «κόκκινη γραμμή» και στέλνουμε μήνυμα σε όλους, ότι αν δεν κατασκευαστεί το τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα δεν εκπληρώνεται η πιο βασική προϋπόθεση της ένταξη του έργου στα διευρωπαϊκά δίκτυα, η σύνδεση δηλαδή, του δυτικού με τον κεντρικό άξονα», δήλωσε με νόημα απευθυνόμενη στους εμπλεκόμενους φορείς η Ντίνα Νικολάκου, η οποία ανέφερε πως η Περιφέρεια είναι σε επαγρύπνηση και θα διεκδικήσει με όλες της, τις δυνάμεις την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου τμήματος.
ΓΙΑΝ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ: ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ
Την ανησυχία και τη λύπη του για την εξέλιξη αυτή, εξέφρασε με δηλώσεις του στη «Φ» και ο πρώην υφυπουργός Γιάννης Λαμπρόπουλος, ο οποίος παρακολουθούσε στενά την πορεία διεκδίκησης, ένταξης και ολοκλήρωσης των οδικών αξόνων ,ως βουλευτής και υφυπουργός και είχε μάλιστα το καλοκαίρι εκφράσει τον έντονο προβληματισμό του ζητώντας από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να κινητοποιηθούν. «Δυστυχώς κανείς δεν ευαισθητοποιήθηκε, όταν τους έλεγα πως τα έργα δεν θα έχουν καλή πορεία», ανέφερε ο κ. Λαμπρόπουλος, ο οποίος αναλυτικά στο θέμα είχε αναφερθεί τον περασμένο Αύγουστο. «Ο περίφημος Δυτικός Άξονας για τον  οποίο τόσο αγώνα είχαμε κάνει, θα παραμείνει μόνο όνειρο, αφού ακόμη και για το τμήμα Πάτρα–Πύργος, που είχαν προγραμματισθεί  να γίνουν οι δημοπρατήσεις στις 31-3-2015, ακυρώθηκαν και στη συνέχεια, αφού «έσπασαν» το Πάτρα –Πύργος σε οκτώ μικρότερα τμήματα, δεν έχουν ακόμη –20 μήνες μετά, ολοκληρώσει τις νέες δημοπρατήσεις.  Για το τμήμα Πύργος – Καλό Νερό δεν υπάρχει πλέον φως ούτε για απλές επιδιορθώσεις, παρά το ό,τι υπήρξε  νομοθετική δέσμευση με τον Νόμο 4129/2013. Στο τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα, που ως γνωστόν είχε διασφαλιστεί η κατασκευή του με τον Νόμο 4129/2013, όταν κυρώθηκε  στη Βουλή η σύμβαση κατασκευής της Ολυμπίας Οδού, με σκληρό αγώνα δικό μου και των βουλευτών του Νομού Ηλείας, δεν υπάρχει καμία πρόοδος και καμία δέσμευση από την σημερινή Κυβέρνηση. Υπενθυμίζεται, ότι στο Τσακώνα – Καλό Νερό υπάρχουν εγκεκριμένες μελέτες οδοποιίας και εγκεκριμένοι επικαιροποιημένοι περιβαλλοντικοί όροι, ενώ υπολείπονται ακόμη κάποιες υποστηρικτικές μελέτες (Γέφυρες, Σήμανση, Υδραυλικά), οι  οποίες δεν ανετέθησαν εγκαίρως και δεν γνωρίζουμε πότε θα ολοκληρωθούν. Το Τσακώνα – Καλό Νερό θα είχε τώρα ξεκινήσει, καθώς είχε υποβληθεί Τεχνικό Δελτίο του έργου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και περιλαμβανόταν στον κατάλογο μεγάλων έργων που θα εντάσσονταν στο Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου στα πλαίσια του νέου ΕΣΠΑ όπως και το τμήμα Πάτρα-Πύργος. Για το Τσακώνα – Καλό Νερό η σημερινή Κυβέρνηση είχε μιλήσει για εκπόνηση μελέτης κόστους-οφέλους-προφανώς για να βρουν ευκαιρία να κόψουν το έργο».».
Γεωργία Αναγνωστοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages