Η ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Η ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ 
Πλήρη επιβεβαίωση το ρεπορτάζ μας το τελευταίο χρονικό διάστημα, τόσο από τα άρθρα μας όσο και από την εφημερίδα ΦΩΝΗ λαμβάνουν οι τρέχουσες εξελίξεις με σημαντικές διαστάσεις για το μείζον θέμα της μη αξιοποίησης των οδικών εθνικών αξόνων σε ολόκληρη τη Μεσσηνία. Αυτό που έχει σημασία σύμφωνα με τα όσα ακούστηκαν στη Βουλή είναι ότι εάν μέσα στο 2019 δεν ξεκινήσουν τα μεγάλα οδικά έργα η Μεσσηνία θα κινδυνεύσει άμεσα να μείνει εκτός τουριστικού χάρτη ο νομός μας για το επόμενο χρονικό διάστημα καθώς ο χρόνος υλοποίησης των έργων του ΕΣΠΑ είναι μικρός. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο εστιάζεται στις δηλώσεις που ουσιαστικά επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ μας του υπουργού υποδομών και μεταφορών κύριου Κώστα Καραμανλή στη Βουλή. 
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ
 Φαίνεται ξεκάθαρο σύμφωνα με τα όσα είπε ότι αρμόδιος υπουργός ότι τέσσερα χρόνια η προηγούμενη απερχόμενη κυβέρνηση δεν έκανε σχεδόν τίποτα αφήνοντας έκθετο τόσο τους πρώην υπουργους όσο και τον κ.Δέδεπου προεκλογικά υποσχόταν τα πάντα! Κι όλα αυτά καθώς δεν έχει ξεκαθαρίσει πότε θα ξεκινήσει το τμήμα Καλαμάτα-Ριζόμυλος- Πύλος-Μεθώνη παρά το γεγονός το θέλουν τοπικές κοινωνίες. Το μεγαλύτερο όμως ενδιαφέρον είναι τα αναπάντητα ερωτήματα που είχαμε θέσει κι εμείς για την κατάληξη του δρόμου Πάτρας πύργος αλλά και το κομμάτι Καλονερο- νερό Τσάκωνα το οποίο φαίνεται ότι δεν έχει εξασφαλίσει το βιώσιμο μέλλον του. Θυμίζουμε ότι μόλις ανέλαβε ο ΣΥΡΙΖΑ την εξουσία ο αρμόδιος υπουργός ξεκαθάρισε το 2015 ότι υπολειπόταν έξι με επτά μελέτες για να ολοκληρωθεί ο πλήρης φάκελος του έργου για το καλό νερό Τσάκωνα. Το έργο ήταν σχεδόν έτοιμο από το 2018 καθώς μεν έχει πλήρη φάκελο και μελετητική ωριμότητα, ωστόσο όμως δεν έχει κανένα χρονοδιάγραμμα έναρξης των εργασιών και το χειρότερο απ’ όλα δεν έχει βρεθεί ένας από τους τρεις τρόπους της φόρμουλας χρηματοδότησης. 
ΤΟ ΕΣΠΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ; 
Το βέβαιο πάντως είναι ότι εάν ολοκληρωθεί το 2019 και δεν έχουν δρομολογηθεί διαδικασίες τότε η Μεσσηνία θα χάσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα και αυτό διότι για να υλοποιηθούν τα έργα θα πρέπει να Περάσουν τουλάχιστον τρία χρόνια για την ολοκλήρωση των έργων, πράγμα που σημαίνει ότι θα χαθεί πολύτιμος χρόνος με τεράστιες επιπτώσεις στην τουριστική κίνηση του τόπου μας κάτι που ήδη το βλέπουμε φέτος καθώς η κίνηση είναι μειωμένη στο οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας. Κι ερωτούμε: μήπως πρέπει το θέμα να το δουν πιο ζεστά και πάλι οι δήμοι πολύ σοβαρά πριν χαθεί η τελευταία μας ευκαιρία;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages