Αλυσίδες, πολυεθνικές και λίγοι μικρομεσαίοι - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

Αλυσίδες, πολυεθνικές και λίγοι μικρομεσαίοι

ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΣ για μια ακόμη φορά ο εμπορικός κόσμος στην Καλαμάτα, καθώς και χθες, στο πλαίσιο των Κυριακών εκείνων που τα καταστήματα έχουν τη δυνατότητα να παραμένουν ανοιχτά, λίγοι ήταν αυτοί που άνοιξαν, ακολουθώντας τις αλυσίδες και τις πολυεθνικές. Οι περισσότεροι, κυρίως οι μικρομεσαίοι, όσοι δηλαδή, κρατούν… μόνοι τους τις επιχειρήσεις τους, επέλεξαν τον ήλιο και τη θάλασσα, εκφράζοντας για μια ακόμη φορά την αντίθεσή τους στο μέτρο, ειδικά την καλοκαιρινή σεζόν, όπου οι συνθήκες δεν ενδείκνυνται!
«Ο κόσμος χρειάζεται χρήματα και όχι χρόνο για να ψωνίσει», δήλωσε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Καλαμάτας, Λίλιαν Ψηλάκη, η οποία εξέφρασε και τη συγκρατημένη αισιοδοξία της για τις εκπτώσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθούν στο τέλος του Αυγούστου. «Οι καταναλωτές, πραγματοποιούν έρευνα αγοράς, προκειμένου να ψωνίσουν τα είδη που έχουν ανάγκη, στις πιο καλές τιμές», ανέφερε η κα Ψηλάκη, τονίζοντας πως σε αυτήν την περίοδο, αν και όλο το χρόνο γίνονται καλύτερες τιμές, εναποθέτουν τις ελπίδες τους για τόνωση, οι περισσότεροι επαγγελματίες, που εκτός από την κρίση, έχουν να ανταγωνιστούν και τις πολυεθνικές.
ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ
Αξίζει να σημειωθεί πως αυτές τις ημέρες, οι καταναλωτές, πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί, αφού οι «παγίδες» είναι πάντα υπαρκτές!
  • Οι εμπορικές επιχειρήσεις πρέπει να αναγράφουν διπλή τιμή, δηλαδή της παλιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
  • Η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης επιτρέπεται.
  • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
  • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
  • Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
  • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Γεωργία Αναγνωστοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages