Γράφει ο Στράτος ΤσάκοςΤο 2011 και στα πλαίσια αναδιάρθρωσης του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα με σκοπό την περικοπή δαπανών και τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους, ο ΟΣΕ αναστέλλει την σιδηροδρομική λειτουργία του μετρικού δικτύου στην Πελοπόννησο σε όλο του το μήκος γραμμών.
Παράλληλα μετατάσσει υπαλληλικό προσωπικό κίνησης και έλξης σε άλλες υπηρεσίες του ελληνικού δημοσίου, κλείνει εμπορευματικούς και επιβατικούς σταθμούς ενώ αναστέλλει και την εκτέλεση δρομολογίων προαστιακού χαρακτήρα όπως στην Μεσσηνία στην γραμμή Καλαμάτα-Μεσσήνη .Μέσα σε λίγους μήνες όλο το τροχαίο υλικό θα μεταφερθεί τότε στις εγκαταστάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον Ρέντη.
Στην Μεσσηνία υπήρξε άμεση διακοπή όλων των δρομολογίων προς κάθε κατεύθυνση ενώ από το μηχανοστάσιο Καλαμάτας συγκεντρώθηκε όλος ο τεχνικός εξοπλισμός και μεταφέρθηκε στους χώρους της ΕΕΣΣΤΥ στην Αθήνα. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν να εγκαταλειφθεί και η γραμμή Καλαμάτα-Μεσσήνη που μέχρι εκείνη την στιγμή λειτουργούσε ως προαστιακού τύπου συγκοινωνία των δυο μεγάλων πόλεων του νομού ενώ παράλληλα εξυπηρετούσε και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας (Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος) το οποίο παρουσίαζε διαρκή αύξηση στις αφίξεις ξένων πτήσεων και τουριστών.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου είναι συνυφασμένο με την ίδια την ιστορία της Ελλάδας. Πόλεμοι, κατοχή, εμφύλιος, αστυφιλία, διεθνής παράγοντας, ιδιαίτερα μοντέλα γεωργικής παραγωγής, οικονομικά προβλήματα, λανθασμένη κρατική πολιτική και μνημόνια, άφησαν τα σημάδια τους στην υπερεκατονταετή λειτουργία του σιδηροδρόμου, με το οριστικό τέλος να έρχεται το 2011. Στις μέρες μας λειτουργούν μόνο τρία μικρά τμήματά του: ο Οδοντωτός Διακοφτού – Καλαβρύτων, το τμήμα Κατάκολο-Πύργος-Ολυμπία για τουριστικά δρομολόγια και το τμήμα Άγιος Βασίλειος-Ρίο-Πάτρα, ως Προαστιακός Σιδηρόδρομος.
Στην Μεσσηνία υπήρξε άμεση διακοπή όλων των δρομολογίων προς κάθε κατεύθυνση ενώ από το μηχανοστάσιο Καλαμάτας συγκεντρώθηκε όλος ο τεχνικός εξοπλισμός και μεταφέρθηκε στους χώρους της ΕΕΣΣΤΥ στην Αθήνα. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν να εγκαταλειφθεί και η γραμμή Καλαμάτα-Μεσσήνη που μέχρι εκείνη την στιγμή λειτουργούσε ως προαστιακού τύπου συγκοινωνία των δυο μεγάλων πόλεων του νομού ενώ παράλληλα εξυπηρετούσε και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας (Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος) το οποίο παρουσίαζε διαρκή αύξηση στις αφίξεις ξένων πτήσεων και τουριστών.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου είναι συνυφασμένο με την ίδια την ιστορία της Ελλάδας. Πόλεμοι, κατοχή, εμφύλιος, αστυφιλία, διεθνής παράγοντας, ιδιαίτερα μοντέλα γεωργικής παραγωγής, οικονομικά προβλήματα, λανθασμένη κρατική πολιτική και μνημόνια, άφησαν τα σημάδια τους στην υπερεκατονταετή λειτουργία του σιδηροδρόμου, με το οριστικό τέλος να έρχεται το 2011. Στις μέρες μας λειτουργούν μόνο τρία μικρά τμήματά του: ο Οδοντωτός Διακοφτού – Καλαβρύτων, το τμήμα Κατάκολο-Πύργος-Ολυμπία για τουριστικά δρομολόγια και το τμήμα Άγιος Βασίλειος-Ρίο-Πάτρα, ως Προαστιακός Σιδηρόδρομος.
Η ΤΡΙΦΥΛΙΑ το διεκδικεί χρόνια τώρα μετά το λουκέτο στον ΟΣΕ Κυπαρισσίας μόλις συμπληρώθηκαν 120 χρόνια από την γέννηση του μεταφορικού μέσου και συνεχίζουμε να το διεκδικούμε...Αν θέλουμε πραγματική ανάπτυξη στο τόπο μας και επανεκκίνηση της τοπικής οικονομίας στο Νομό μας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου