Η Οδική Ομοσπονδία Ελλάδος είχε επισημάνει τα επικίνδυνα σημεία του δρόμου Πύργου- Κυπαρισσίας - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Η Οδική Ομοσπονδία Ελλάδος είχε επισημάνει τα επικίνδυνα σημεία του δρόμου Πύργου- Κυπαρισσίας


ΤΗΝ επικαιροποίηση όλων των επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου στον αιματωβαμένο δρόμο Πύργου- Κυπαρισσίας έχει ζητήσει από το καλοκαίρι μετά τα τροχαία ατυχήματα η Οδική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΟΔΟΜΕΛ). Τα εικονοστάσια κατά μήκος του δρόμου μαρτυρούν τις ανθρώπινες θυσίες στην άσφαλτο. 

Η Ομοσπονδία είχε αναφερθεί τότε στο δυστύχημα που έγινε στην λεγόμενη «στροφή της Ελαίας» καθώς η επικινδυνότητα του δρόμου είναι δεδομένη: σε μήκος 2 χλμ υπάρχουν τέσσερα προσκυνητάρια, αυτό σημαίνει ότι έχουν γίνει και άλλα θανατηφόρα δυστυχήματα εκεί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που είχε παραθέσει κι οφείλουν να εκτιμήσουν οι αρμόδιο είναι ότι "Στην πραγματικότητα όμως σύμφωνα με τις δικές μας εκτιμήσεις ένα 35 με 40% των θανατηφόρων στοιχημάτων οφείλεται στην κακή κατάσταση των υποδομών των δρόμων!
Ειδικά στους δρόμους του επαρχιακού δικτύου δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική παρέμβαση, ούτε κανένας προγραμματισμός από τους αρμόδιους φορείς είτε αυτός είναι το Υπουργείο Μεταφορών είτε είναι η Περιφέρεια ή οι κατά τόπους Δήμοι για να τονισθεί η επικινδυνότητα, να πυκνώσει η σήμανση ,τα στηθαία να επισκευαστούν, να υπάρξει φωτισμός κλπ.
Κατά τα άλλα τα τελευταία στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι το Μάιο του 2024 είχαμε μία αύξηση των τροχαίων κατά 10,3 % σε σχέση με τον Μάιο του 2023, ακόμη όμως και αυτό στην ουσία όμως δεν λέει τίποτε, η στατιστική αναφέρεται κυρίως σε γενικούς δείκτες και όχι στα ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Η απάντηση ακόμη σε όλα αυτά ότι θα αλλάξουμε τον ΚΟΚ και θα αυξήσουμε κατά πολύ τα πρόστιμα δεν δίνει λύση στην αντιμετώπιση της αύξησης των καταγραφόμενων τροχαίων δυστυχημάτων.
Από πλευράς μας επαναφέρουμε την πρόταση ίδρυσης ενός Υφυπουργείου Οδικής Ασφάλειας. Ή στο ελάχιστο που μπορεί να γίνει, ενός Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας το οποίο, εκτός των άλλων, θα καταγράφει συστηματικά τα θανατηφόρα δυστυχήματα σε όλη τη χώρα και θα επεμβαίνει με έργα και θα βελτιώνει στα επιμέρους σημεία τις οδικές υποδομές κατά άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο” κατέληγε η επιστολή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages