Κατάθεση Λαμπρόπουλου στον εισαγγελέα για Τσακώνα- Καλαμάτα - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Κατάθεση Λαμπρόπουλου στον εισαγγελέα για Τσακώνα- Καλαμάτα

Το κατώφλι της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Καλαμάτας πέρασε χθες, αργά το μεσημέρι, ο βουλευτής Μεσσηνίας Ιωάννης Λαμπρόπουλος, προκειμένου να δώσει κατάθεση στο πλαίσιο της μηνυτήριας αναφοράς που κατέθεσε τον Ιούλιο του 2011 στον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Γ. Μπόμπολη, ζητώντας να γίνει έρευνα για τυχόν ευθύνες, σε πράξεις ή παραλείψεις, όσον αφορά στο δρόμο Παραδείσια – Τσακώνα.
Η δικογραφία, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει σταλεί στην Εισαγγελία Τρίπολης και στο πλαίσιο της προανάκρισης ο βουλευτής κλήθηκε χθες να καταθέσει, στον τόπο διαμονής του, όπως επιβάλλει η νομοθεσία.
Μήνυση
Στη μηνυτήρια αναφορά που είχε καταθέσει, ο κ. Λαμπρόπουλος σημειώνει ότι το συγκεκριμένο έργο έχει κοστίσει 87 εκατ. ευρώ περίπου, από τα 8,44 εκατ. ευρώ που είχαν συμφωνηθεί βάσει των εκπτώσεων και των διαγωνισμών, ενώ σήμερα δαπανάμε ακόμη πλέον των 120 εκατ. ευρώ για την επανακατασκευή του.
Επίσης, αναφέρει στη μήνυση που έχει καταθέσει: «Στο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα, σύμφωνα με πληροφορίες, προβλεπόταν να κατασκευασθούν κοιλαδογέφυρες και σήραγγα, αλλά κατά ανεξήγητο τρόπο δεν έγιναν και υπήρξε τεράστιος όγκος χωματουργικών εργασιών (εκσκαφές, μπαζώματα κλπ.), λίαν επικερδής για τους αναδόχους.
Προέκυψαν μπαζώματα που σε σημεία έφθασαν και τα 140 μέτρα ύψος και που συνέβαλαν στην κατάρρευση. Πάνω στα μπαζώματα κατασκεύασαν τεχνικά, που, όπως ήταν φυσικό, μετά από λίγο χρόνο κατέρρευσαν.
Κακοτεχνίες
Σε τεχνικές εκθέσεις που συντάχθηκαν από το 2007 και μετά για λογαριασμό της κοινοπραξίας που ξανακατασκευάζει το δρόμο, προκειμένου να ελέγξουν τα τεχνικά που είχαν κατασκευαστεί, για το αν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν στον καινούργιο δρόμο ή να τα καταστρέψουν, διαπιστώθηκαν μεγάλες κακοτεχνίες και παραλείψεις, όπως τεχνικά με άοπλο σκυρόδεμα και πολλά άλλα που δεν ήταν σύμφωνα με τις συμβατικές υποχρεώσεις των τότε κατασκευαστών και που, προφανώς, οι υπεύθυνοι της 2ης ΔΕΚΕ (επιβλέποντες, προϊστάμενοι κ.λπ.) δεν είδαν!!
Ήταν τέτοιες οι κακοτεχνίες και οι ζημίες που προκλήθηκαν και διαπιστώθηκαν μετά το έτος 2007, κατά τη διάρκεια των μελετών και εκσκαφών, ώστε χρειάστηκε να ξηλωθεί όλος ο δρόμος από τα Παραδείσια μέχρι την Τσακώνα και να κατασκευασθεί νέος αυτοκινητόδρομος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages