Εντυπωσιασμένοι έμειναν οι επισκέπτες Διεθνούς Έκθεσης που πραγματοποιήθηκε στη Φλωρεντία από τα προϊόντα και τις γεύσεις της Μεσσηνίας, στο περίπτερο που λειτούργησαν ο Ιταλός Αλεσάντρο Ρόσι και ο Γιάννης Σταθόπουλος από την Κυπαρισσία! Η Διεθνής Έκθεση Βιοτεχνικών Προϊόντων και Αγοράς (επίπλωση - διακόσμηση και αξεσουάρ για την κατοικία, είδη δώρων, υφάσματα, αγροτικά προϊόντα, τοπική και διεθνής κουζίνα, ρουχισμός, κοσμήματα, πολύτιμες πέτρες, μπιζού) διεξήχθη από τις 24 Απριλίου έως και την 1η Μαΐου και ήταν ανοιχτή, όχι μόνο σε εμπόρους, αλλά και στο ευρύ κοινό. Εκτός από τη γνωριμία με τα είδη – εκθέματα, έγιναν και πωλήσεις. Η Μεσσηνία συμμετείχε για πρώτη φορά σε αυτή τη Διεθνή Έκθεση, μετά την ιδιωτική πρωτοβουλία του Αλεσάντρο Ρόσι και τη συνεργασία του με τον Γιάννη Σταθόπουλο, ο οποίος, εκτός από τα προϊόντα της εταιρείας του “Arcadia”, προώθησε και προϊόντα παραγωγών, συλλόγων και επιχειρήσεων της Μεσσηνίας, για τα οποία απέσπασαν τα καλύτερα σχόλια των επισκεπτών. Οι τελευταίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς εντυπωσιάστηκαν πολύ από την ποιότητα και τις γεύσεις. Αξίζει να σημειωθεί, δε, ότι, όπως έλεγαν έκπληκτοι οι Ιταλοί – Φλωρεντιάνοι επισκέπτες του μεσσηνιακού περιπτέρου, δεν γνώριζαν καν πού είναι η Καλαμάτα και η Μεσσηνία. Μάλιστα, ρωτούσαν αν είναι από τη Μεσίνα της Ιταλίας. Όταν οι Έλληνες τους εξηγούσαν ότι η Καλαμάτα είναι στη Μεσσηνία της Πελοποννήσου στην Ελλάδα, αυτοί έλεγαν πως στη Φλωρεντία ήμασταν ως περιοχή τελείως άγνωστοι! O, δε, Αλεσάντρο, βλέποντας το λογότυπο της εταιρείας του Γιάννη Σταθόπουλου, που είναι “Arcadia” (ο κ. Σταθόπουλος του εξήγησε ότι την ονομασία έδωσαν οι Ενετοί στην περιοχή), του είπε ότι στα λατινικά arcadia σημαίνει παράδεισος.
«Ζείτε», είπε, «στον παράδεισο, αλλά, δυστυχώς, δεν το ξέρετε ή δεν το απολαμβάνετε ή δεν το προωθείτε». Μιλώντας στο «Θάρρος» ο Γιάννης Σταθόπουλος αναφέρθηκε στη γνωριμία του με τον Αλεσάντρο Ρόσι, βέρο Φλωρεντιάνο, η σύζυγος του οποίου είναι από το Κοπανάκι, το ενδιαφέρον του για τα προϊόντα της εταιρείας του και τη συνεργασία τους. Ωστόσο, ενώ τα προϊόντα της περιοχής που πήρε στην Ιταλία ήταν ποιοτικά και γευστικά, ήταν άγνωστα και έτσι θέλησε να τα προωθήσει στην Τοσκάνη, που για τη γαστρονομία θεωρείται η “top” κατάσταση, ό,τι πιο οργανωμένο, εξεζητημένο και περιζήτητο.

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Home
αγροτικά
ειδήσεις
Τριφυλία
breakingnews
news
trifylia
ΤΡΙΦΥΛΙΑΚΟ ΑΡΩΜΑ ΣΤΗ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
ΤΡΙΦΥΛΙΑΚΟ ΑΡΩΜΑ ΣΤΗ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
Tags
# αγροτικά
# ειδήσεις
# Τριφυλία
# breakingnews
# news
# trifylia
Share This
About Ανώνυμος
trifylia
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου