Κλείνουν οι συζητήσεις για το χρηματοδοτικό κενό Ο άξονας Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και ο κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη είναι το μοναδικό έργο από τα συνολικά πέντε έργα παραχώρησης που δε σταμάτησε να κατασκευάζεται, κατά τα «πέτρινα χρόνια» του Grexit, οπότε οι εργασίες είχαν ανασταλεί στους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος άξονας -που έχει περιορίσει την απόσταση Αθήνα-Καλαμάτα σε περίπου δύο ώρες- βρίσκεται αντιμέτωπος με χρηματοδοτικό κενό, λόγω της υποχώρησης του κυκλοφοριακού όγκου. Το μοντέλο χρηματοδότησης των αυτοκινητόδρομων παραχώρησης στηρίζεται σε ίδια κεφάλαια, στα έσοδα από διόδια, σε τραπεζικό δανεισμό και στη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου. Έτσι, η σημαντική πτώση της κυκλοφορίας προκάλεσε χρηματοδοτικό κενό το οποίο δεν επηρεάζει την πορεία κατασκευής του δρόμου, αλλά την περίοδο της τριακονταετούς συντήρησης και λειτουργίας. Στο πλαίσιο αυτό, οι συζητήσεις που υπάρχουν μεταξύ του παραχωρησιούχου και του Δημοσίου για την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού αναμένεται να ολοκληρωθούν κατά το προσεχές διάστημα, όπως έγινε γνωστό, κατά την ετήσια γενική συνέλευση του ομίλου Ελλάκτωρ (ελέγχει την Μορέας Α.Ε. μέσω της Άκτωρ Παραχωρήσεις με 71,67%). Από το Θάρρος

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Home
ειδήσεις
Μεσσηνία
πολιτική
greece
messinia
news
Ανοίγουν και πάλι τα εργοτάξια του «Μορέα» με 300 εκατομμύρια ευρώ
Ανοίγουν και πάλι τα εργοτάξια του «Μορέα» με 300 εκατομμύρια ευρώ
Tags
# ειδήσεις
# Μεσσηνία
# πολιτική
# greece
# messinia
# news
Share This
About Ανώνυμος
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου