ΣΤΟΝ ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ των πολιτικών εξελίξεων βρίσκονται οι οδικοί άξονες της Τριφυλίας καθώς η επαναδιαπραγμάτευση των μεγάλων έργων και πιθανόν του συνόλου του ΕΣΠΑ έχει άμεσες επιπτώσεις στην περιοχή μας. Οι δρόμοι αποτελούν το κίνητρο ανάπτυξης για τον τόπο καθώς αποτελεί την ατμομηχανή της τουριστικής αναβάθμισης των πόλεων και χωριών όπως εκτιμούν οι τοπικοί φορείς.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στον άξονα Γαργαλιάνοι-Ρωμανού που αποτελεί σημείο κλειδί για την ανάπτυξη της ΝΔ Μεσσηνίας καθώς η Τριφυλία αποκτά πρόσβαση στην περιοχή της Πυλίας με την μεγάλη τουριστική μονάδα της περιοχής αλλά θα αποτελέσει κίνητρο για τόνωση επισκεψιμότητας στις βόρειες περιοχές της επαρχίας. Πάντως σε επίσκεψη που έγινε στους Γαργαλιάνους από τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Μαντά διεφάνη ότι το θέμα που προέκυψε με τις απαλλοτριώσεις θα επιλυθεί από τη περιφέρεια Πελοποννήσου καθώς υπολογίζονται σε 2,5 εκ. ευρώ περίπου για δεκάδες ιδιοκτήτες απαλλοτριωμένων εκτάσεων.
Σοβαρό θέμα πάντως υπάρχει στο έργο Γαργαλιάνοι-Βάλτα που έχει απασχολήσει το Δήμο ο οποίος προχώρησε ορισμένες διαδικασίες για τις απαλλοτριώσεις και ανέμενε την δημοπράτησή του. Όμως στο έργο δεν έχει το πράσινο φως για την δημοπράτησή του παρά το γεγονός ότι υπάρχει μελετητική ωριμότητα. Ο επαρχιακός δρόμος θεωρείται μεγάλης σημασίας καθώς θα αποφορτίσει το υπόλοιπο οδικό δίκτυο. Φυσικά ούτε κουβέντα για τον άξονα Γαργαλιάνοι-Φιλιατρά που έχει σχεδόν ολοκληρωμένες μελέτες αλλά ουδέποτε εντάχθηκε από 2 Κυβερνήσεις που πέρασαν σε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Από τα ανωτέρω κάτοικοι και φορείς εκτιμούν δικαιολογημένα ότι η Τριφυλία αποτελεί το αποπαίδι της Μεσσηνίας και κανείς δεν τόλμησε πλην ελάχιστων εξαιρέσεων να ασχοληθεί σοβαρά τα τελευταία χρόνια. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου