ΜΕΛΕΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΤΡΑ-ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

ΜΕΛΕΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΤΡΑ-ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Στα τέλη του 2015 ολοκληρώνονται οι μελέτες αναβάθμισης στο σιδηροδρομικό τμήμα της Δυτικής Πελοποννήσου, που περιλαμβάνει το Πάτρα-Πύργος-Αλφειός-Κυπαρισσία-Καλαμάτα. Αυτό αναφέρει έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ που έχει το ypodomes.com, και προσκομίστηκε στη Βουλή για απάντηση ερώτησης του βουλευτή Κωνσταντίνο Τζαβάρα. Όπως σημειώνεται στη συνέχεια, μετά θα αναζητηθεί χρηματοδότηση για τη δημοπράτηση του έργου και εφόσον βρεθούν οι πόροι, τότε θα ξεκινήσει η υλοποίηση. Αυτό, όμως, είναι εφικτό; Στην πραγματικότητα ακόμα και αν αναζητηθουν, μάλλον είναι λίγο δύσκολο να βρεθούν, καθώς το πακέτο των έργων υποδομών του ΣΕΣ 2014-2020 είναι πολύ περιορισμένο και υπάρχουν άλλα σιδηροδρομικά έργα που προηγούνται στο σχεδιασμό (ολοκλήρωση ΠΑΘΕΠ, ηλεκτροκίνηση Θεσσαλικού Σιδηρόδρομου, αναβάθμιση Στρυμόνας-Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο κ.ά). Από το 2008 εγκρίθηκε η χορήγηση χρηματοδοτικής συνδρομής από την Ε.Ε. για τις μελέτες κανονικοποίησης, βελτίωσης και αναβάθμισης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα-Πύργος-Αλφειός-Ολυμπία και Αλφειός-Κυπαρισσία-Καλαμάτα με 20,9 εκ. ευρώ, με 50% συμμετοχή.
Οι μελέτες συμβασιοποιήθηκαν το 2014 με 2 ξεχωριστούς διαγωνισμούς και τώρα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Δε φαίνεται, όμως, το ΣΠΕΜ 2014-2025 να έχει την ίδια άποψη. Σύμφωνα με το Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών, που περιλαμβάνει όλα τα έργα μεταφορών μέχρι το 2025, μεταξύ των οποίων και σιδηροδρομικά, το μόνο έργο που περιλαμβάνεται προς υλοποίηση είναι η αναβάθμιση του τμήματος από την Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαγιά με ένα μικρό ποσό της τάξεως των 6 εκ. ευρώ και αφορά στη λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Πάτρας. Σε ό,τι αφορά το δυτικό τμήμα του σιδηρόδρομου, με τα σημερινά δεδομένα και αν δεν προκύψει κάτι δραματικά διαφορετικό, θα το δούμε να υλοποιείται σε μία δεκαετία το λιγότερο. Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages