Η ίδρυση και λειτουργία Αγροτικού Σχολείου στην Μεσσηνία, προϋπόθεση ανάπτυξης του πρωτογενή τομέα - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Η ίδρυση και λειτουργία Αγροτικού Σχολείου στην Μεσσηνία, προϋπόθεση ανάπτυξης του πρωτογενή τομέα

«Η ίδρυση ενός αγροτικού σχολείου στην Μεσσηνία είναι εφικτή, ορθολογική και ρεαλιστική».Αυτό τονίζουν σε δελτίο τύπου οι Περιφερειακοί σύμβουλοι της μείζονος μειοψηφίας του Περιφερειακού συμβουλίου, Στέλλα Καρλαύτη, Ντίνα Βουδούρη και Νίκος Πατσαρίνος υπογραμμίζοντας ότι η λειτουργία αγροτικού σχολείου θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του πρωτογενή τομέα .
Το δελτίο τύπου αναφέρει: «Στις αρχές του 2012 το Υπουργείο Ανάπτυξης και Τροφίμων σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων είχαν αποφασίσει ίδρυση αγροτικών λυκείων σε κάθε περιφέρεια. Δυστυχώς η πρωτοβουλία αυτή δεν στέφθηκε με επιτυχία, αν και στην χώρα μας, κατά καιρούς, έχουν υπάρξει σχολεία “ειδικού” τύπου όπως τα αθλητικά και τα μουσικά. Ένας από τους βασικούς λόγους είναι ότι σαν κοινωνία υποτιμούμε τις χειρωνακτικές εργασίες και κυρίως τις αγροτικές. Γνωρίζουμε όλοι, ωστόσο, ότι η αγροτική παραγωγή είναι ένα από τα δυνατά σημεία της χώρας μας πάνω στην οποία θεμελιώνεται μεγάλο μέρος του δευτερογενή τομέα. Η δημιουργία αγροτικών σχολείων συνδεδεμένων με την παραγωγική δραστηριότητα του κάθε τόπου θα δημιουργήσει μια νέα γενιά καταρτισμένων αγροτών που θα συνδέσουν την αξία του τόπου τους και τις εγχώριες καλλιέργειες με την παγκόσμια αγορά, τον αγροτουρισμό κτλ. 
Σε αυτό το αγροτικό σχολείο, εκτός από τα βασικά μαθήματα, θα διδάσκονται και τεχνικά μαθήματα και εργαστήρια σχετικά π.χ. με την καλλιέργεια της ελιάς, τις θερμοκηπιακές και υπαίθριες καλλιέργειες, τις νέες μεθόδους καλλιέργειας και παράλληλα συμπληρωματικά μαθήματα επιχειρησιακής αγωγής, αγροτικής οικονομίας κτλ. Απαραίτητο είναι να διδάσκεται τοπική ιστορία για να μπορούν οι μαθητές να αντιλαμβάνονται τις ιδιαιτερότητες του τόπου τους, καθώς και την σχέση παράδοσης, αγροτικών εκμεταλλεύσεων, τοπικού πολιτισμού και περιβάλλοντος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages