ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΠΟΥ ΦΥΓΑΝ..ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΔ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΠΟΥ ΦΥΓΑΝ..ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΔ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΑΙΣΘΗΣΗ προκάλεσε η απουσία των Δημάρχων Καλαμάτας, Οιχαλίας Μελιγαλά, και Τριφυλίας-Κυπαρισσίας με τις περιοχές του Νομού που ο σιδηρόδρομος έδωσε οικονομική ώθηση στο τόπο όταν εγκαινιάστηκε το 1901 η σιδηροδρομική γραμμή, στην εκδήλωση που έγινε δίπλα από το δημαρχείο της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας, με την-παρουσίαση της μελέτης για το σιδηρόδρομο Πάτρα-Πύργο-Καλό Νερό-Κοπανάκι- Ζευγολατιό-Μελιγαλά- Ασπρόχωμα-Λιμάνι-Καλαμάτα! Οι απουσίες μάλιστα προήλθαν και από τη περιφέρεια Πελοποννήσου που θεωρητικά έχει εκφραστεί πολλές φορές για το τρένο, ενώ αποτελεί απορίας άξιον αν οι απουσίες έχουν πολιτική απόχρωση λόγω του Προέδρου της ΠΕΔ Πελοποννήσου που σίγουρα θίγουν το θεσμό και κυρίως την Καλαμάτα που διεκδικεί την Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης. Αλλά χωρίς τρένο δεν υπάρχει πολιτισμός ακούστηκε στην αίθουσα..

Να σημειώσουμε ότι ο κ. Καμπόσος σε συνέντευξη, που παραγώρησε στην Δευτεριάτικη 04/04 πρωϊνή εκπομπή του Ραδιοφωνικού σταθμού της ΕΡΤ Καλαμάτας  τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής: «Έχω έρθει δύο φορές στην Καλαμάτα ως πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου και ο δήμαρχος Kαλαμάτας Παναγιώτης  Νίκας απουσίαζε και στις δύο. Αυτό είναι απαράδεκτο, γιατί ο πρόεδρος της ΠΕΔ είναι θεσμός», επισήμανε στη δημοσιογράφο Μαρία Τομαρά ο Δημήτρης Καμπόσος.

Η ΜΕΛΕΤΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ: Στην πρόσκληση  της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου και του Προέδρου της Δημήτρη Καμπόσου, Δημάρχου Άργους-Μυκηνών, ανταποκρίθηκαν στην Καλαμάτα ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Δέδες και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Θάνος Βούρδας, στην ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η ΠΕΔ Πελοποννήσου, με θέμα την παρουσίαση από την ΕΡΓΟΣΕ, της μελέτης «Σιδηροδρομική Γραμμή Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα». Παρόντες στην εκδήλωση ήταν οι Βουλευτές Μεσσηνίας, Π. Κοζομπόλη και Π. Κωνσταντινέας, ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης «Πελοπόννησος Πρώτα», Νίκος Πατσαρίνος, ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης «Δημοκρατική Πελοποννησιακή Συνεργασία», Παναγιώτης Αλευράς, αντιπροσωπεία των Οικολόγων Πράσινων με επικεφαλής την Περιφερειακή Σύμβουλο, Δήμητρα Λυμπεροπούλου, οι Αντιδήμαρχοι Καλαμάτας Ανδρέας Καραγιάννης και Πύλου – Νέστορος Τάκης Δαρσακλής, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας, πρώην και νυν εργαζόμενοι στον ΟΣΕ. Την παρουσίαση συντόνισε ο Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου και Δήμαρχος Άργους-Μυκηνών, Δημήτρης Καμπόσος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Θάνος Βούρδας, εστίασε στο έργο της Κατασκευής της Νέας Σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα-Πύργος-Αρχαία Ολυμπία-Κατάκολο και Πύργος-Κυπαρισσία-Καλαμάτα στην Δυτική Πελοπόννησο, μήκους 285 χιλιομέτρων μιλώντας για νέα στρατηγική συνδυασμένων μεταφορών, παρατηρώντας ότι «ανατρέπεται μια πολιτική του κατακερματισμού, της πλιατσικολόγησης του ελληνικού σιδηροδρόμου, με την ενοικίαση – υπενοικίαση σε άλλες χρήσεις πέραν του σιδηροδρόμου. Εξάλλου υπογράμμισε ότι  η γραμμή Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα θα είναι συνέχεια της γραμμής Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα, του διευρωπαϊκού δικτύου, κάνοντας λόγο για Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα Πελοποννήσου. Στην μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ, καταγράφεται ότι το Πάτρα – Πύργος και το Κατάκολο – Αρχαία Ολυμπία έχει εγκεκριμένες οριστικές μελέτες και τεύχη δημοπράτησης (εγκρίθηκαν στις 31 Μαρτίου). Διευκρίνισε ότι το έργο προβλέπει βελτίωση, κανονικοποίηση της υπάρχουσας γραμμής, (πλάτος 1,43 μέτρα), εκτός από δύο σημεία στο τμήμα ΚαλόΝερό – Κοπανάκι και Σκάλα – Βαλύρα Ιθώμης,, όπου προβλέπεται αλλαγή – βελτίωση της χάραξης (με κανονικό πλάτος της γραμμής), λόγω προβληματικών σημείων με μείωση ταχυτήτων. Τέλος να θυμίσουμε ότι σύμφωνα με ρεπορτάζ μας οι πολίτες είναι υπέρ της λύσης προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Ηλείας και Μεσσηνίας λόγω κόστους και διακίνησης εμπορευμάτων. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages