Η ετήσια έρευνα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών,καταγράφει μια ουσιαστική ανάπτυξη της τάξης του 10% για το 2015 και θετικές προοπτικές για το 2016.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 43% των Ελλήνων εκτιμά ότι οι online αγορές θα αυξηθούν το 2016 σε σχέση με το 2015, ενώ μόλις το 19% αναφέρει το αντίθετο.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας, το 25% των online αγοραστών οι αγορές μέσω internet αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία (πάνω από το 50%) των συνολικών τους αγορών.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας, το 25% των online αγοραστών οι αγορές μέσω internet αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία (πάνω από το 50%) των συνολικών τους αγορών.
Τι αγοράζουν οι Έλληνες καταναλωτές
Στις δυο πρώτες θέσεις επιλογής online αγορών, βρίσκουμε ταξιδιωτικές και τουριστικές υπηρεσίες, ενώ τα εξαρτήματα και ο εξοπλισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι στην τρίτη θέση.
Στις δυο πρώτες θέσεις επιλογής online αγορών, βρίσκουμε ταξιδιωτικές και τουριστικές υπηρεσίες, ενώ τα εξαρτήματα και ο εξοπλισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι στην τρίτη θέση.
Οι συνήθειες των Ελλήνων
Οι Έλληνες online αγοραστές, επιλέγουν να ψωνίζουν από το κινητό και για πρώτη φορά το τηλέφωνο έχει ξεπεράσει το laptop, με το 89% να το αναφέρει ως τρόπο πρόσβασης στο Internet, ενώ ο σταθερός Η/Υ είναι στην τέταρτη θέση με μόλις 60%.
Οι καταναλωτές κάνουν το 33% των offline αγορών, αφού πραγματοποιήσουν αναζήτηση στο internet.
Το 16% των online αγορών γίνεται, αφού ο καταναλωτής επισκεφθεί τα καταστήματα.
Οι κύριες πηγές πληροφόρησης πριν αγοράσουν online είναι, οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών (72% από 63% το 2014), τα websites των εταιριών (62%) και τα review pages (52%).
Οι τρεις κύριοι λόγοι πραγματοποίησης online αγορών σχετίζονται με τιμές και τις προσφορές.
Οι καταναλωτές αναφέρουν την εύρεση καλύτερων τιμών (66%), την άμεση σύγκριση προϊόντων και τιμών (53% από 39% το 2014), αλλά και την εύκολη εύρεση προσφορών (38% από 30% το 2014)
Οι Έλληνες online αγοραστές, επιλέγουν να ψωνίζουν από το κινητό και για πρώτη φορά το τηλέφωνο έχει ξεπεράσει το laptop, με το 89% να το αναφέρει ως τρόπο πρόσβασης στο Internet, ενώ ο σταθερός Η/Υ είναι στην τέταρτη θέση με μόλις 60%.
Οι καταναλωτές κάνουν το 33% των offline αγορών, αφού πραγματοποιήσουν αναζήτηση στο internet.
Το 16% των online αγορών γίνεται, αφού ο καταναλωτής επισκεφθεί τα καταστήματα.
Οι κύριες πηγές πληροφόρησης πριν αγοράσουν online είναι, οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών (72% από 63% το 2014), τα websites των εταιριών (62%) και τα review pages (52%).
Οι τρεις κύριοι λόγοι πραγματοποίησης online αγορών σχετίζονται με τιμές και τις προσφορές.
Οι καταναλωτές αναφέρουν την εύρεση καλύτερων τιμών (66%), την άμεση σύγκριση προϊόντων και τιμών (53% από 39% το 2014), αλλά και την εύκολη εύρεση προσφορών (38% από 30% το 2014)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου