Κεντρικό σύνθημα της συμβολικής κατάληψης ήταν η διεκδίκηση για ένα "σχολείο που θα μορφώνει και όχι να εξοντώνει". Τα αιτήματά τους αφορούσαν πάντως και τοπικά ζητήματα για τις κτιριακές εγκαταστάσεις του σχολείου καθώς είναι το μοναδικό ΕΠ.ΑΛ σε όλη τη Τριφυλία και την Δυτική Μεσσηνία, στηρίζοντας την επαγγελματική εκπαίδευση. Ακολουθεί η ανακοίνωση του 15μελούς μαθητικού οργάνου:
"ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 15ΜΕΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΑΛ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΕΙ, ΟΧΙ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ! ! !
Το 15 μελές Μαθητικό συμβούλιο 1ου ΕΠΑΛ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ προχώρησε σήμερα 30 Οκτωβρίου σε συμβολική κατάληψη του σχολείου, σε ένδειξη συμπαράστασης στο Συντονιστικό όργανο μαθητών σε όλη την χώρα γιατί είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε το σχολείο και τη ζωή που μας αξίζει.
Διεκδικούμε καλύτερη και ποιοτικότερη εκπαίδευση για όλους τους μαθητές χωρίς αποκλεισμούς. Διεκδικούμε ένα καλύτερο μέλλον με επαγγελματική αποκατάσταση.
Από τον Δήμο Τριφυλίας διεκδικούμε να ενισχύσει τις δράσεις μαθητών που έγιναν από πέρσι με εξωραισμό του σχολείου μας, καθώς απαιτείται συντήρηση των κτιριακών δομών του και βελτίωση του προαυλίου ώστε με αισθητικές παρεμβάσεις στον ελεύθερο χρόνο μας ώστε να είναι προσιτό και δημιουργικό για όλους μας.
Τα αιτήματά μας είναι κοινά με όλους τους μαθητές των ΕΠΑΛ όπως;
● Να μην καταργηθεί καμία ειδικότητα/τομέας στα ΕΠΑΛ. Κανένας μαθητής στο δρόμο.
● Η κυβέρνηση να εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για να λειτουργούν τα σχολεία μας κανονικά. Κανένα σχολείο χωρίς θέρμανση! Αφορολόγητο πετρέλαιο και φυσικό αέριο σε όλα τα σχολεία (προνόμιο που έχουν οι εφοπλιστές, αλλά όχι τα σχολεία!).
● Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών μας για τη λειτουργία των σχολείων μας.
● Να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο που κάνει χειρότερο το σχολείο μας.
● Άμεση κάλυψη όλων των κενών σε όλα τα σχολεία με μόνιμους διορισμούς. Βιβλία σε όλα τα σχολεία.
● Να ξεκινήσει τώρα σε όλα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια η Ενισχυτική Διδασκαλία και η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη".
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου