ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ

ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΟΥΡΓΑΡΗ *
Οι προχειρότητες και οι μεθοδεύσεις στο λιμάνι της Κυπαρισσίας αναδεικνύουν την ανωτερότητα της δικής μας πρότασης για την κατασκευή των δημοσίων έργων των έργων υποδομής από ενιαίο δημόσιο κρατικό φορέα, που θα κατέχει τα υλικά (αδρανή, σίδηρο, μπετόν κλπ) τα μηχανήματα, θα κατανέμει σχεδιασμένα το πλούσιο και έμπειρο επιστημονικό και εργατοτεχνικό προσωπικό σε όλες τις φάσεις κατασκευής των έργων, μελέτη, κατασκευή, συντήρηση, λειτουργία. Μόνο τότε θα έχουμε φθηνά και ποιοτικά έργα, που θα σέβονται το περιβάλλον.
Με το δικό σας τρόπο, ανάθεσης στους κατασκευαστικούς ομίλους, οι καπιταλιστές νοιάζονται για τη μεγιστοποίηση του κέδρου τους για αυτό είναι συχνά-πυκνά τα φαινόμενα δρόμοι να βυθίζονται, γεφύρια να γκρεμίζονται, λιμενοβραχίονες και προβλήτες λιμανιών να σπάνε και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Βαφτίζετε όλα αυτά αστοχίες στην κατασκευή των έργων και αναπληρώνει ο λαός για την αποκατάσταση αυτών των «αστοχιών».
Εχετε ευθύνες γιατί δημοπρατείτε τα έργα χωρίς να έχουν εξασφαλιστεί οι χρηματοδοτήσεις, να έχουν γίνει οι απαλλοτριώσεις ή να έχει περιέλθει με προγραμματικές συμβάσεις το δικαίωμα δημοπράτησης, χωρίς να έχουν επικυρωθεί οι μελέτες, χωρίς να έχουν γίνει στοιχειώδες αρχαιολογικές τομές.
Όλα αυτά εγείρουν διακοπές των έργων, απαιτήσεις για αποζημιώσεις, σταλίες κλπ.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το έργο ξεκίνησε με την εταιρεία DIES τη γνωστή από το Σκούρα-Πυρί με προϋπολογισμό 4 εκατομμύρια ευρώ,  συνεχίστηκε με τη ΜΕΤΡΟ με προϋπολογισμό 3,5 εκατομμύρια ευρώ, γνωστή από το ξεπάτωμα του ποταμού ΝΕΔΑ για να εξασφαλίσει τα αδρανή υλικά και πριν παραδώσει ουσιαστικά το έργο, έσπασε ο προβλήτας του λιμανιού και για ανταμοιβή πήρε το δρόμο Γαργαλιάνοι-Ρωμανός που κόστισε 4 εκατομμύρια ευρώ το χιλιόμετρο και διεκδικεί αποζημιώσεις αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.
Τώρα συνεχίζονται οι εργασίες από την εταιρεία ΕΡΤΕΚΑ για την αποκατάσταση της προβλήτας που είχε σπάσει, έργο με προϋπολογισμό 2,5 εκατομμύρια ευρώ.
Και προτείνετε ουσιαστικά με απευθείας ανάθεση μέσω της διαδικασίας του περιορισμένου αριθμού προσκλήσεων, που καλείτε και την ΕΡΤΕΚΑ, την ολοκλήρωση του έργου με άλλα 2,5 εκατομμύρια ευρώ.
Και σκοτώνονται ο κ Τατούλης με τον κ Λεβεντάκη για το ποιος εξασφάλισε τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ και τίνος είναι η πατρότητα του έργου.
Δεν υπολογίζετε ούτε τη νομιμότητα, εγκρίνατε τα τεύχη διακήρυξης, τη μέθοδο με περιορισμένο αριθμό προσκλήσεων, τις τρις εταιρείες που προσκαλέσατε στην Οικονομική Επιτροπή την Παρασκευή 26-7-2019 χωρίς να έχει υπογραφεί η Προγραμματική Σύμβαση που φέρνετε σήμερα 31-7-2019 στο Περιφερειακό Συμβούλιο για απόφαση.
Να σας θυμίσουμε ότι με τέτοιες παρανομίες-παρατυπίες καταλογίσθηκαν στο Δήμο Βόρειας Κυνουρίας τα ποσά για το λιμάνι του Άστρους με κίνδυνο χρεωκοπίας του Δήμου και καταλογισμό στους πολίτες. Ήδη έχουν πληρώσει αρκετές χιλιάδες ευρώ σε δικηγόρους για να ανατρέψουν αυτή την απόφαση καταλογισμού στο Δήμο 4,5 εκατομμύριων ευρώ.     
Ο Περιφερειακός σύμβουλος έκανε αυτή την εισήγηση στο Περιφερειακό συμβούλιο Πελοποννήσου ως εκπρόσωπος της Λαικής συσπείρωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages