Πάκετο τουριστικής αξιοποίησης του τρένου στην Πελοπόννησο! - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Πάκετο τουριστικής αξιοποίησης του τρένου στην Πελοπόννησο!

Σε ένα σημαντικό "πακέτο" τουριστικής αξιοποίησής της πρόκειται να ενταχθεί άμεσα η γραμμή της Πελοποννήσου (του τρένου) που παραμένει απόλυτα λειτουργική. Στην Καλαμάτα όπου και βρίσκεται για ολιγοήμερες διακοπές συναντήσαμε τον Πρόεδρο της νέας Εταιρείας Συντήρησης Τροχαίου Υλικού Στέφανο Αγιάσογλου, ο οποίος και μίλησε αναλυτικά για το ζήτημα της αναδιοργάνωσης των μεταφορών και την προοπτική που ανοίγεται πανελλαδικά με επενδυτικές συνεργασίας όπως αυτήν στο λιμάνι του Πειραιά.
 Σε επίπεδο Πελοποννήσου περνά σε φάση υλοποίησης υπό την επίβλεψη του Υπουργείου Τουρισμού και της Όλγας Κεφαλογιάννη- μετά και την επιτυχία που συνάντησαν οι μεμονωμένες πρωτοβουλίες - η τουριστική αξιοποίηση του τρένου με στοχευμένες εκδρομές που πρόκειται να δώσουν ξανά ζωντάνια στο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, όπως τόνισε ο κ. Αγιάσογλου. Καταληκτικά ο διακεκριμένος οικονομολόγος και μέλος της Π.Ε. της Ν.Δ. αναφέρθηκε και στις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις εκφράζοντας την αισιοδοξία του πως σύντομα οι προς το θετικό μεταβολές και η σταθεροποίηση της οικονομίας θα περάσει ως αποτέλεσμα σε επίπεδο κοινωνίας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οι γραμμές Αθηνών- Πελοποννήσου ήταν κερδοφόρες. Κακώς τις διέκοψαν εν μία νυκτί... Να μπουν πρωινά τρένα και να επαναλειτουργήσουν και τα νυχτερινά δρομολόγια της γραμμής: Αθήνα- Πάτρα -Πύργος-Κυπαρισσία-Καλαμάτα και αντίστροφα.Να συνεχιστούν ακόμη και τα εμπορικά όπως παλαιότερα.Τα λεωφορεία ΟΣΕ των δρομολογίων Πελοποννήσου, δεν έπρεπε να είχαν σταματήσει ποτέ...Ήταν πάντα ασφυκτικά γεμάτα!! Κάποιοι τότε είχαν μιλήσει και για συμφέροντα συγκεκριμένων ομάδων (ιδιοκτήτες λεωφορείων ΚΤΕΛ,αυτοκινητιστές, οδηγούς ΤΑΧΙ, κ.λ.π.)οι οποίοι παρεμπόδιζαν τη συνέχιση τής λειτουργίας τού δικτύου. Τουλάχιστον ας μείνουν τα δρομολόγια λεωφορείων: Αθήνας- Πάτρας- Πύργου- Κυπαρισσίας- Πύλου και το αντίθετο. Βλέπουμε τα κέρδη τού ΚΤΕΛ καθημερινά από τους υπεράριθμους επιβάτες του, χωρίς ωστόσο να έχουν μειώσει και τις τιμές,στις περιόδους κρίσεις που βιώνουμε....

Pages