Μυστική αερομαχία στο Αιγαίο αποκάλυψε ο υπουργός Άμυνας, θέλοντας να αποδείξει την ισχυρή επιχειρησιακή ικανότητα των Ενόπλων Δυνάμεων
Την ισχυρή επιχειρησιακή ικανότητα των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας, με πρόσφατο παράδειγμα την αιφνιδιαστική κίνηση της Πολεμικής Αεροπορίας στο Αιγαίο, εξήρε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ν. Παναγιωτόπουλος, βάλλοντας -παράλληλα- έναντι όσων "υποκύπτουν" στην προπαγάνδα ότι είμαστε μειονεκτικοί σε θέμα εξοπλισμών, όπως μεταδίδει το thetoc.gr.
Αναφερόμενος στην αναβάθμιση των Mirage είπε ότι τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είναι σε άμεση ετοιμότητα:
Άλλωστε, χθες, "σηκώθηκαν αρκετά από αυτά, σε μια αιφνιδιαστική κίνηση της Πολεμικής Αεροπορίας στο Αιγαίο, και με αριθμητικό πλεονέκτημα, έδωσαν ένα ακόμα μάθημα στην τουρκική αεροπορία, ότι τα πράγματα σε καμία περίπτωση δεν είναι εύκολα, όσο τα υπολογίζει ο κ. Τσαβούσογλου, με τους πολεμικούς σχεδιασμούς του. Σύμφωνα με πληροφορίες σηκώθηκαν 38 ελληνικά μαχητικά. Τι ακριβώς συνέβη;
Αναφερόμενος στην αναβάθμιση των Mirage είπε ότι τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είναι σε άμεση ετοιμότητα:
Άλλωστε, χθες, "σηκώθηκαν αρκετά από αυτά, σε μια αιφνιδιαστική κίνηση της Πολεμικής Αεροπορίας στο Αιγαίο, και με αριθμητικό πλεονέκτημα, έδωσαν ένα ακόμα μάθημα στην τουρκική αεροπορία, ότι τα πράγματα σε καμία περίπτωση δεν είναι εύκολα, όσο τα υπολογίζει ο κ. Τσαβούσογλου, με τους πολεμικούς σχεδιασμούς του. Σύμφωνα με πληροφορίες σηκώθηκαν 38 ελληνικά μαχητικά. Τι ακριβώς συνέβη;
Σύμφωνα με το Hellas Journal απέναντι στα δεκαοκτώ F-16 και τα δυο F-4 της Τουρκίας, τα Ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη απάντησαν με ένα σαφές μήνυμα αεροπορικής υπεροχής που ήταν ο διπλός αριθμός μαχητικών απέναντι στις έκνομες εναέριες πράξεις της Άγκυρας.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας σημείωναν πως σε κάθε Τουρκικό μαχητικό υπήρχαν απέναντι δυο Ελληνικά, γεγονός που από μόνο του μαρτυρά ότι οι Έλληνες πιλότοι είχαν το προβάδισμα και το τακτικό πλεονέκτημα στον αέρα, με τους Τούρκους συναδέλφους τους να μην έχουν την "καλύτερη μέρα" της καριέρας τους.
Τα είκοσι συνολικά αεροσκάφη της Τουρκίας προσπάθησαν σε όλο το μήκος του Αιγαίου να μπαίνουν και να βγαίνουν στο FIR Αθηνών, προκαλώντας πολλές φορές τον "πόλεμο φθοράς", αλλά οι Ελληνικές απαντήσεις ήταν πάντα εκεί. Αρκετοί από τους σχηματισμούς συγκεντρώθηκαν γύρω από το Καστελόριζο που έγιναν οι συνολικά τέσσερις υπερπτήσεις στη Ρω.
Οι Τούρκοι είχαν δύο διαφορετικές ασκήσεις στην περιοχή οι οποίες αντί για ναυτικές, μετατράπηκαν κυρίως σε αεροπορικές. Και εκεί θέλησαν να φθείρουν περισσότερο τα Ελληνικά αεροσκάφη καθώς είναι η μεγαλύτερη απόσταση που πρέπει να καλύψουν για να φτάσουν δίπλα και πίσω από τα τουρκικά μαχητικά.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας σημείωναν πως σε κάθε Τουρκικό μαχητικό υπήρχαν απέναντι δυο Ελληνικά, γεγονός που από μόνο του μαρτυρά ότι οι Έλληνες πιλότοι είχαν το προβάδισμα και το τακτικό πλεονέκτημα στον αέρα, με τους Τούρκους συναδέλφους τους να μην έχουν την "καλύτερη μέρα" της καριέρας τους.
Τα είκοσι συνολικά αεροσκάφη της Τουρκίας προσπάθησαν σε όλο το μήκος του Αιγαίου να μπαίνουν και να βγαίνουν στο FIR Αθηνών, προκαλώντας πολλές φορές τον "πόλεμο φθοράς", αλλά οι Ελληνικές απαντήσεις ήταν πάντα εκεί. Αρκετοί από τους σχηματισμούς συγκεντρώθηκαν γύρω από το Καστελόριζο που έγιναν οι συνολικά τέσσερις υπερπτήσεις στη Ρω.
Οι Τούρκοι είχαν δύο διαφορετικές ασκήσεις στην περιοχή οι οποίες αντί για ναυτικές, μετατράπηκαν κυρίως σε αεροπορικές. Και εκεί θέλησαν να φθείρουν περισσότερο τα Ελληνικά αεροσκάφη καθώς είναι η μεγαλύτερη απόσταση που πρέπει να καλύψουν για να φτάσουν δίπλα και πίσω από τα τουρκικά μαχητικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου