Για γιορτές με ακρίβεια και καλάθι ετοιμάζονται για μια ακόμη χρονιά οι Έλληνες καταναλωτές αφού οι τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ δεν υποχωρούν, τουλάχιστον στον ρυθμό που άπαντες ήλπιζαν, ενώ οι μισθοί δεν καλύπτουν πάγιες ανάγκες και δαπάνες. Αναφορικά με τις προσφορές και τη μείωση τιμών παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για τεχνάσματα του υπουργείου σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες μεγάλων αλυσίδων.
Τα κόλπα των τιμών σχολιάζουν οι καταναλωτές καθώς σε αρκτά σούπερ μάρκετ το περίφημο Καλάθι των Εορτών αποδεικνύεται κόλπο του μάρκετινγκ.
Για παράδειγμα προιόν που κόστιζε αρχικά 1 ως 1,20 ευρώ σε διάστημα 2 ελάχιστων 24ωρων εκτοξεύεται κοντά στα 2 Ευρώ! Αλλά στην συνέχεια τα ταμπελάκια αναρτώνται για δήθεν μείωσης τιμής του ίδιου προιόντος στα 1,50. Δηλαδή είναι παράνριβο τόσο με την αρχική του τιμή όσο και με το μικρό κόστος παραγωγής. Η λύση θα ήταν το ίδιο προιόν να μειωνόταν στην αρχική τιμή δηλαδή το 1,20 το μέγιστο.
Στην Τριφυλία οι τιμές είναι ελαφρά αυξημένες σε σχέση με πέρσι σύμφωνα με το kyparissianews.com καθώς οι καταναλωτές ψωνίζουν σε μικρότερες ποσότητες τόσο κρεατικά όσο και γλυκά ή αρτοποιήματα. Σε δεύτερη μοίρα δυστυχώς έχει περάσει η ένδυση και υπόδηση καθώς όλοι περιμένουν το δώρο των εορτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου