
Όπως γράφει το Βήμα της Τετάρτης, λόγω των δανείων που έχει πάρει η επιχείρηση, προκειμένου να συνεχιστούν τα έργα υποδομών, εκτιμάται ότι ως το 2012 τα χρέη του θα φθάνουν στο 5% του ΑΕΠ με τις συσσωρευμένες ζημιές της τελευταίας δεκαετίας να φτάνουν τα 7,5 δισ. ευρώ. Φυσικά το δίκτυο ακόμα και στην πειροχή μας εγκαταλείφθηκε για τα καλά την ώρα που υπήρχαν υποσχέσεις για Προαστιακό σιδηρόδρομο και σχέδια αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου που παραμένει απο την εποχή του αείμνηστου Τρικούπη!
Ο υπουργός Μεταφορών Κ.Χατζηδάκης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Flash, τόνισε ότι το υπουργείο ετοιμάζει συγκεκριμένο πακέτο μέτρων. «Και θέλουμε γενικότερα να προχωρήσουμε σε μια πολιτική νοικοκυρέματος και εξυγίανσης του οργανισμού,ενδεχομένως χρησιμοποιώντας και την εμπειρία άλλων διεθνών οργανισμών καθαρά σε τεχνικό επίπεδο» είπε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου