Σε διαφήμιση το τουριστικό προιόν της Πελοποννήσου- Πόσοι τουρίστες έρχονται στην Μεσσηνία - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024

Σε διαφήμιση το τουριστικό προιόν της Πελοποννήσου- Πόσοι τουρίστες έρχονται στην Μεσσηνία


 
Στο 1.860.000 ευρώ ανέρχεται ο προϋπολογισμός του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2025, με τίτλο “PELOPONNESE: Greece Beyond The Obvious”. Το πρόγραμμα υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από την Περιφερειακή Επιτροπή. Η σχετική μελέτη περιλαμβάνει ενδιαφέροντα στοιχεία για την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τη Μεσσηνία ειδικότερα όσον αφορά τον τουρισμό. Και σε αυτή την μελέτη καταγράφεται ότι η Πελοπόννησος έχει δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης, όμως ακόμη βρίσκεται πολύ χαμηλά. Χαρακτηριστικά επισημαίνεται ότι σε αναγνωρισιμότητα, σύμφωνα με τις αναζητήσεις στο google, είναι 29η μεταξύ των 32 παράκτιων Περιφερειών της Μεσογείου…

Για παράδειγμα, η Μεσσηνία διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό ξενοδοχειακών κλινών και διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχεία σε όλη την Περιφέρεια Πελοποννήσου (Μεσσηνία, Λακωνία, Αρκαδία, Αργολίδα, Κορινθία). Ωστόσο οι περισσότερες αφίξεις επισκεπτών σημειώνονται στη Λακωνία, στην Αργολίδα και μετά στη Μεσσηνία. Επίσης η Μεσσηνία είναι πρώτη μεταξύ των πέντε Νομών της Περιφέρειας σε προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης και Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης και η πρώτη σε εξαγωγές στα συγκεκριμένα προϊόντα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό, δεδομένου ότι το φαγητό, που συνδέεται με τα εν λόγω προϊόντα, μαζί με τον πολιτισμό και τη θάλασσα, αποτελούν τα δυνατά χαρτιά της Περιφέρειας Πελοποννήσου σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Περιφέρειες της χώρας. 

Σύμφωνα με την εισήγηση για την έγκριση του προγράμματος τουριστικής προβολής, οι αφίξεις αλλοδαπών ανά Περιφερειακή Ενότητα σε όλα τα καταλύματα (πλην βραχυχρόνιας μίσθωσης), το 2023 είχε ως εξής

Π.Ε ΑΡΚΑΔΙΑΣ: ΗΜΕΔΑΠΟΙ: 99,381, ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ: 27.302

Π.Ε ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ: ΗΜΕΔΑΠΟΙ: 281,844 ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ: 239.058

Π.Ε ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ: ΗΜΕΔΑΠΟΙ: 210,468 ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ: 178.7682

Π.Ε ΛΑΚΩΝΙΑΣ: ΗΜΕΔΑΠΟΙ: 322,075 ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ: 207.184

Π.Ε ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΗΜΕΔΑΠΟΙ: 275,886, ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ: 212.605

 

Η Λακωνία κατέχει το 26% των συνολικών αφίξεων, κυριαρχούν τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και οι ημεδαποί.

Η Αργολίδα κατέχει τον μεγαλύτερο αριθμό αφίξεων αλλοδαπών

Η Μεσσηνία το μεγαλύτερο αριθμό ξενοδοχειακών κλινών και αντίστοιχων διανυκτερεύσεων.

 

Συνολικός αριθμός και είδος κλινών το 2023

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 40.134

ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ ΜΙΣΘΩΣΗ 75.068

ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ (2021) 18.975

CAMPING (αρ. θέσεων) 4.144

 

Η Πελοπόννησος κατέχει συντριπτικά το μεγαλύτερο ποσοστό κλινών βραχυχρόνιας μίσθωσης επί του συνόλου κλινών, σε εθνικό επίπεδο.

Το έσοδο από τις διανυκτερεύσεις βραχυχρόνιας μίσθωσης ξεπερνά τα 100 εκ. ευρώ.

Με εξαίρεση την ΠΕ Μεσσηνίας υπάρχει μεγάλη υστέρηση στις κλίνες πέντε αστέρων.

Η Λακωνία και η Αρκαδία υστερούν στους δείκτες πληρότητας και σε highend κλίνες ξενοδοχείου (5 και 4), και σε κλίνες ενοικιαζόμενων δωματίων (4Κ και 3Κ).

 

Η Μεσσηνία είναι η 1η σε ΠΟΠ και ΠΓΕ προϊόντα/εξαγωγές στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η Λακωνία είναι η 1η σε παραδοσιακούς οικισμούς στη χώρα.

Η Αρκαδία είναι ο 2ος πιο επισκέψιμος αναρριχητικός προορισμός στη χώρα.

Η Αργολίδα είναι η 1η σε συγκέντρωση μνημείων UNESCO στον κόσμο.

Η Κορινθία διαθέτει το No1 επισκέψιμο τοπόσημο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η Θέση του Προορισμού “Πελοπόννησος” σήμερα / Στοιχεία της Ζήτησης

Χαμηλή αναγνωρισιμότητα, θεματικά προϊόντα και χαμηλή διείσδυση οργανωμένων ταξιδίων,

  • 29η στις αναζητήσεις στο Google μεταξύ των 32 παράκτιων περιφερειών της Μεσογείου (NUTS2)
  • Υψηλός δείκτης ικανοποίησης επισκεπτών (9.2) (Ελλάδα 9.1/Ευρώπη 8.8)

+(Προσωπικό) +(Value for Money) - (Πρακτικές Βιωσιμότητας) - (Υγιεινή)

  • Μόνο το 20% των επισκεπτών αγοράζουν τουριστικό πακέτο

Οι άξονες του προγράμματος τουριστικής προβολής του 2025 και οι προϋπολογισμοί τους έχουν ως εξής: 

-Ανάπτυξη και λειτουργία του business.visitpeloponnese.com, 50.000 ευρώ

-Επεξεργασία και Διαμοιρασμός δεδομένων, 10.000 ευρώ

-Peloponnese Tourism Workshops On Tour, 50.000 ευρώ

-Διαφήμιση σε κανάλια τρίτων μερών, 200.000 ευρώ

-Διαχείριση και προώθηση ψηφιακών καναλιών τουρισμού ιδιοκτησίας Περιφέρειας Πελοποννήσου, 250.000 ευρώ

-Παραγωγή Περιεχομένου, 200.000 ευρώ

-Σχεδιασμός και παραγωγή έντυπου υλικού, επιχειρηματικών δώρων και δώρων φιλοφρονήσεων, 60.000 ευρώ

-Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού και Roadshows, 250.000, ευρώ

-Ταξίδια Εξοικείωσης, 50.000 ευρώ

-Διεθνείς Εκθέσεις Αγροδιατροφής, Γαστρονομίας και Οίνου, 250.000 ευρώ

-Συνδιαφήμιση με Αεροπορικές Εταιρείες, 490.000 ευρώ

ΣΥΝΟΛΟ 1.860.000 ευρώ

 

Στ.Μ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages