ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 31 Ιουλίου 2019

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ γιατί πιστεύουμε ότι αποτελεί θέμα Παιδείας η ανάρτηση στο προσωπικό του λογαριασμό του Δημήτρη Τερζή από τον Εμπορικό σύλλογο Κυπαρισσίας για τους κινδύνους στην άσφαλτο τόσο για οδηγούς, αναβάτες ακόμα και πεζούς. Με αφορμή περιστατικά με δίκυκλα και την πικρή επισήμανση ότι θανατηφόρα ατυχήματα..μπορεί να ξανασυμβούν. Δείτε το σχόλιό του:
"Σάββατο 28 Ιουλίου 2019
Γύρω στις δέκα αποφασίζω να κάνω μια ποδαράτη βόλτα στην παραλιακή ζώνη της πόλης μας. Ξαφνικά μπροστά μου τρια μηχανάκια με ανήλικους κάνουν οκτάρια και σούζες. Στην επιστροφή παίρνω το αυτοκίνητο και ξεκινώ για το σπίτι. Δεν προλαβαίνω να φτάσω στο πρώτο Stop, μπροστά μου στο ύψος της Ευαγγελίστριας, δύο πιτσιρίκια με μηχανάκια κάνουν κόντρες. Συνεχίζω τη διαδρομή μου και φτάνω στην Κεντρική πλατεία της Κυπαρισσίας, όπου υπάρχει διπλοπαρκαρισμένο αυτοκίνητο στην πλατεία και πάω να το προσπεράσω βγάζοντας φλας. 
Ξαφνικά από ΔΕΞΙΑ, αναμέσα σε εμένα και στο διπλοπαρκαρισμένο αυτοκίνητο, με μηδαμινή απόσταση από το αμάξι μου περνάει μηχανάκι με ταχύτητα απίστευτη! Ο οδηγός (ηλικίας νεαρής) αφου του κορνάρω, γυρίζει και με θράσος μου απαντά με απρεπή χειρονομία! Δεν σταματά σε κανένα Stop στρίβει σε ένα στενό και εξαφανίζεται! Πάω στο αστυνομικό τμήμα και αναφέρω το περιστατικό όπου μου εξηγούν ότι αυτό είναι καθημερινότητα! 
ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...
Μάλιστα προς έκπληξη μου ενημερώθηκα πως υπάρχουν περιπτώσεις ανηλίκων που η αστυνομία γραφει κατ’ επανάληψη και οι γονείς απλά πληρώνουν τις κλήσεις και δεν αλλάζει τίποτα! Δεν προλαβαίνω να φύγω, μπροστά μου μηχανάκια, (και μόνο μηχανάκια με ανήλικα) στην πλατεία, στην άνω πολη, την παραλία.. Παντού!  με ανήλικα παιδιά που βολτάρουν στην πόλη, χωρίς κράνος, χωρίς αίσθηση, με υπερβολική ταχύτητα και με απέραντη μαγκιά και θράσος! 
Γιατί γίνονται τροχαία; Καμία παιδεία! Σε τίποτα! Και φυσικά όλα ξεκινούν από το σπίτι... δυστυχώς αν συνεχιστεί η τραγική αυτή κατάσταση θα θρηνήσουμε πολλά θύματα ακόμη στην άσφαλτο! Πάντα ήταν έτσι αλλά ΠΟΤΕ όπως σήμερα, τόσο ανεξέλεγκτη η κατάσταση. Πραγματικά μόνο λύπη!
Δημήτρης Τερζής"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages