ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Θα ξανασφυρίξει το τρένο στη Δυτική Πελοπόννησο; - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Θα ξανασφυρίξει το τρένο στη Δυτική Πελοπόννησο;

Μετά την επιτυχημένη λειτουργία του Προαστιακού τηςε Πάτρας, μελετάται η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα. Αυτή την εποχή εξελίσσονται από την ΕΡΓΟΣΕ οι μελέτες για την κανονικοποίηση της μετρικής γραμμής Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα.
Οι μελέτες που συγχρηματοδοτούνται από το Ταμείο Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών αφορούν την συνολικού μήκους 120 χιλιομέτρων γραμμή Πάτρα – Πύργος, που έχει χωριστεί σε δύο τμήματα, ως εξής:
-Πάτρα – Σιδηροδρομικός Σταθμός Καβάσιλων με προϋπολογισμό 2.915.875 ευρώ και μήκος δικτύου 52 χιλιομέτρων.
-Σιδηροδρομικός Σταθμός Καβάσιλων –Πύργος με προϋπολογισμό μελέτης στα 2.214.977 ευρώ για τα συνολικά 68 χιλιόμετρα της συγκεκριμένης γραμμής.
Οι μελέτες αυτές προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015, συμπεριλαμβανομένων και των περιβαλλοντικών όρων, προκειμένου το έργο να είναι ώριμο ώστε να διεκδικήσει κονδύλια για τη χρηματοδότηση της κατασκευής του από την 5η προγραμματική περίοδο.
Από τα στοιχεία των μελετών που έχουν ήδη γίνει προκύπτει ότι κόστος ολοκλήρωσης του έργου θα είναι της τάξης των 250-300 εκατ. ευρώ.
Α” φάση μελετών για το τμήμα Αλφειός – Καλαμάτα
Μικρότερη μελετητική ωριμότητα εμφανίζει το τμήμα του δικτύου από την περιοχή Αλφειός προς Κυπαρισσία μέχρι Καλαμάτα, μήκους 120 περίπου χιλιομέτρων, για το οποίο εξετάζεται επίσης η κανονικοποίηση του εύρους της γραμμής. Στο μεγαλύτερο ποσοστό η γραμμή προτείνεται να ακολουθεί την υπάρχουσα χάραξη. Αυτό το διάστημα βρίσκεται σε εξέλιξη η πρώτη φάση μελετών, με προϋπολογισμό 700.000 ευρώ περίπου. Η συγκεκριμένη μελέτη πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2015. Στην συνέχεια θα πρέπει να εκπονηθούν οι οριστικές μελέτες, ώστε το έργο να διεκδικήσει χρηματοδότηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages