ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Επιτυχίες και διακρίσεις σημείωσαν για ακόμα μια χρονιά οι μαθητές των Γενικών Λυκείων της Τριφυλίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ωστόσο τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα, κυρίως εξαιτίας δυσκολιών στα θέματα, που στέρησαν πολύτιμους βαθμούς από τους υποψηφίους. 
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, τα ΓΕΛ Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και Γαργαλιάνων γέμισαν από υποψηφίους που ήθελαν να πάρουν τις βαθμολογίες τους.
Να σημειωθεί πως με 18.625 μόρια η Ήλια Γεωργοπούλου από το ΓΕΛ Γαργαλιάνων είναι η πρώτη από τα σχολεία της Τριφυλίας.

Δηλώσεις
Στο «Θ» μίλησαν απόφοιτοι των ΓΕΛ για τα συναισθήματα και τους στόχους τους:

 Άγγελος Δημόπουλος, 18.560 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Κατάφερα να πετύχω 18.560 μόρια, αισθάνομαι υπερήφανος για τον εαυτό μου και τώρα είναι η στιγμή ν’ αποφασίσω πού θα περάσω, θα δείξει. Δε νομίζω ότι μπορεί να φορμαλιστεί η επιτυχία, δηλαδή δεν υπάρχει μέθοδος για κάποιον μαθητή να ακολουθήσει κάποια βήματα, έτσι ώστε να πετύχει αυτό που θέλει. Εγώ πιστεύω ότι, αν μπορώ να πω μια μέθοδο, είναι ο μαθητής να είναι σίγουρος για τις γνώσεις του και να ’χει αυτοπεποίθηση όταν θα πάει να γράψει!».

Ηλίας Διαμαντής, 17.253 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Νιώθω δικαιωμένος, άξιζε ο κόπος και η προσπάθεια της δεύτερης χρονιάς. Ο κόπος μου ανταμείφθηκε και εύχομαι κάθε παιδί να εκπληρώσει τα όνειρά του, ακόμα και αν χρειαστεί να ξαναπεράσει το δύσκολο δρόμο των πανελληνίων».

Στέφανος Καλής, 17.110 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Ήμουν στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών και έγραψα 17.110 μόρια. Θεωρώ ότι είχε αρκετή πίεση το διάβασμα, χρειάζεται αρκετή οργάνωση  για να μπορέσει να επιτύχει κάποιος μαθητής. Αισθάνομαι αρκετά όμορφα, αν και δεν περίμενα να έχω γράψει τόσο υψηλά και ούτε το επιδίωξα. Διάβασα όσο καλύτερα μπορούσα για να έχω τη δυνατή μεγαλύτερη επιτυχία. Θέλει δουλειά και πίστη. Σκέφτομαι για Θεολογία».

Γιάννης Φωτεινόπουλος, 16.858 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Τα πράγματα ήταν κομπλέ, όλα. Υπήρχαν και δύσκολες και εύκολες στιγμές. Καλή επιτυχία και στους υπόλοιπους συμμαθητές μου, εύχομαι να πιάσουν τις Σχολές που θέλουν. Πυροσβεστική θέλω ως πρώτο στόχο, αλλά τώρα ψάχνομαι και για δεύτερες επιλογές».

Δημήτρης Αθανασόπουλος, 16.248 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Έδινα Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Έκθεση. Έγραψα 16.248 μόρια. Ήθελα να περάσω Σχολή Ικάρων, λίγο χλωμό το βλέπω, αλλά θα δούμε. Με δυσκόλεψε λίγο η Χημεία, δεν πήγα πολύ καλά. Αισθάνομαι λίγο απογοητευμένος από το γενικότερο αποτέλεσμα, περίμενα κάτι παραπάνω, αλλά εντάξει».

Θεοδώρα Αντωνοπούλου, 14.841 μόρια, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Έγραψα σχετικά καλά, αλλά όχι όσο περίμενα. Έγραψα 14.841 και περίμενα γύρω στο 16. Πιο πολύ με τα Αρχαία έκανα κάποια λάθη. Ήθελα Αστυνομία, ενώ τώρα δεν μπορώ να πάω μ’ αυτά τα μόρια και λογικά θα πάω Φιλολογία».

Παρασκευάς Μεϊντάνης, 18.141 μόρια, ΓΕΛ Φιλιατρών: «Θέλω να περάσω Αξιωματικών Αστυνομίας. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Το ήλπιζα, δεν ήμουν τόσο αισιόδοξος αλλά το ήλπιζα. Είμαι πολύ χαρούμενος».

Αγγελική Καλογεροπούλου, 16.753 μόρια ΓΕΛ Φιλιατρών: «Είμαι πολύ χαρούμενη. Δεν το περίμενα αυτό γιατί ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά, κυρίως στη Φυσική και τη Χημεία. Και θέλω να περάσω στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων στα Όπλα!».

Αναστασία Παναγιωτοπούλου, 16.307 μόρια, ΓΕΛ Φιλιατρών: «Είμαι πολύ ικανοποιημένη, γιατί πέτυχα το στόχο μου, την πρώτη μου επιλογή - θέλω να πιστεύω - σε σχέση με τα περυσινά δεδομένα. Ήταν πολύ δύσκολη χρονιά. Θέλει υπομονή, πίστη στο εαυτό σου, πυγμή και μεθοδικότητα. Στοχεύω στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πιστεύω ότι το πιάνω σε σχέση με τις περυσινές βάσεις…».

Παναγιώτης Χρονόπουλος, 16.122 μόρια, ΓΕΛ Φιλιατρών: «Νιώθω χαρούμενος, αλλά – δε θέλω να γίνω αλαζόνας – ήθελα να γράψω παραπάνω. Στόχος μου ήταν Στρατιωτικές Σχολές ή Αστυνομία ή Πυροσβεστική ή Λιμενικό. Τώρα λίγο δύσκολο. Μακάρι να πέσουν οι βάσεις. Θα δείξει…».

Άννα Γλαροπούλου, 17.500 μόρια, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Είμαι ευχαριστημένη. Το περίμενα. Περίμενα ίσως και λίγο πιο χαμηλά, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένη. Ευχαριστώ την καθηγήτριά μου, τους γονείς μου. Τώρα, δεν ξέρουμε πού θα δηλώσουμε, θα δούμε και τις βάσεις. Για Αθήνα σκέφτομαι πάντως. Μου αρέσει και η Ψυχολογία και η Διατροφολογία πολύ».

Σαράντης Παπαχριστοφίλου, 16.206 μόρια, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Στόχευα στην Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Η/Υ στην Πάτρα. Αν πέσουν οι βάσεις μπορεί να το πιάσω, αλλιώς Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής στην Πάτρα πάλι. Ευχαριστημένος είμαι».

Χαράλαμπος Τεριζάκης, 15.774 μόρια, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Περνάω το στόχο μου, πιστεύω. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής στην Αθήνα. Αισθάνομαι αδικημένος λίγο στην Έκθεση, στα υπόλοιπα όπως περίμενα πάνω-κάτω».

Περικλής Πετρόπουλος, 14.589 μόρια, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Είμαι ικανοποιημένος. Στόχευα στο Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών στην Πάτρα. Είμαι μακριά απ’ το στόχο μου. Υπάρχουν, όμως, αρκετές Πολυτεχνικές Σχολές που μ’ ενδιαφέρουν και πιστεύω πως θα πιάσω κάτι που με ικανοποιεί».

Πηγή: Του Ηλία Γιαννόπουλου από την εφημερίδα 'Θάρρος'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages