ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΚΙΑ Η ΑΠΟΒΑΘΡΑ-ΔΗΛΩΣΗ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ ΓΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΚΙΑ Η ΑΠΟΒΑΘΡΑ-ΔΗΛΩΣΗ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ ΓΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Αγαπητοί συμπολίτες του ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ,
Από την πρώτη ημέρα της εκλογής μου, ως Δημάρχου Τριφυλίας, ξεκαθάρισα την πρόθεσή μου για «υγιείς συνεργασίες» και στη θέση μου αυτή επιμένω και εμμένω αδιαπραγμάτευτα. Σήμερα το πρωί λοιπόν, ξεκίνησε επιτέλους ο καθαρισμός της παραλίας, στην περιοχή «Κάμπος» Κυπαρισσίας, όπου υπάρχουν συσσωρευμένα φύκια, τουλάχιστον για 3 έτη. 
 Η κ. Χάιδω Παναγιωτοπούλου, ήταν γνώστης τού συγκεκριμένου προβλήματος, καθότι από την 6η Ιουνίου τρέχοντος έτους 2019 είχε προβεί σε κάποιες ενέργειες, αφού προηγούμενα είχε διοριστεί, με την ιδιότητά της ως δικηγόρου, από 3 επιχειρηματίες τής περιοχής, προκειμένου, μέσω της νομικής οδού, να βρεθεί κάποια λύση σε αυτό (πρόβλημα). Εγώ προσωπικά, ενημερώθηκα από την κ. Παναγιωτοπούλου, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, για το θέμα που έχει προκύψει, στην εν λόγω περιοχή, με τα συσσωρευμένα φύκια και τη μη αποκομιδή τους, καθότι η απερχόμενη Δημοτική Αρχή, ως συνήθως, δεν ενδιαφέρεται για το οτιδήποτε. 
Ήρθα λοιπόν, αμέσως, σε επαφή με τον κ. Παναγόπουλο (αρμόδιο εργολάβο), ο οποίος μετά τη συνάντησή μας (την περασμένη Κυριακή), δήλωσε ότι είναι στη διάθεσή μου, ως Δημάρχου Τριφυλίας, και με διαβεβαίωσε ότι θα ξεκινήσει άμεσα τον καθαρισμό τής συγκεκριμένης περιοχής, με κάθε ρίσκο και αψηφώντας οποιονδήποτε τυχόν θα τον σταματούσε, γεγονός που έλαβε χώρα σήμερα (καθαρισμός) και θέλω να τον ευχαριστήσω δημόσια γι’ αυτό. 
Επίσης, μου δήλωσε και έχει δεσμευτεί, προσωπικά, σ’ εμένα γι’ αυτό, ότι θα ξεκινήσει άμεσα και τον καθαρισμό των συσσωρευμένων φυκιών, στην περιοχή της Μαραθόπολης. Έχοντας λοιπόν δεσμευτεί απέναντί σας, από την αρχή της υποψηφιότητάς μου, ως Δημάρχου Τριφυλίας, ότι θα ενημερώνεστε άμεσα, σε ότι έχει να κάνει με τα ζητήματα του Δήμου, που σας αφορούν και προς αποφυγή παρεξηγήσεων και λάθος εντυπώσεων, γι’ αυτό και η παρούσα ενημέρωση, μ’ αυτή μου την επιστολή. 
 Φιλιατρά 26-06-2019 Ο Νεοεκλεγείς Δήμαρχος Τριφυλίας ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages