Π.Νίκας: “Δεν πέρασα εύκολα – Δεν έχω σχέση με πατριδοκαπηλία, τον εθνολαϊκισμό, το ρουσφέτι και την πελατειακή σχέση” - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

Π.Νίκας: “Δεν πέρασα εύκολα – Δεν έχω σχέση με πατριδοκαπηλία, τον εθνολαϊκισμό, το ρουσφέτι και την πελατειακή σχέση”


Συνέντευξη Τύπου με παταγο έδωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας -στα γραφεία της έδρας της Περιφέρειας, στην Τρίπολη-, κατά την διάρκεια της οποίας προχώρησε στον απολογισμό των τεσσάρων χρόνων θητείας της απερχόμενης Περιφερειακής Αρχής. Μεταξύ άλλων ανέφερε: Ολοκληρώσαμε την δαδικασία της ολοκληρωμένης διαχείρισης των απορριμμάτων 
– Είχαν γίνει ενέργειες και απο την προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή Προσπαθήσαμε στον πρωτογενή τομέα Δουλέψαμε στο θέμα της πρόνοιας (Ρομά, ναρκωτικά, φτώχεια) Διατέθηκαν πολλά εκατομμύρια ευρώ για τον τομέα της υγείας 
– Βελτιώσαμε τις υποδομές- Κάναμε Κέντρα υγείας και στηρίξαμε τα νοσοκομεία Κάναμε σημαντικά βήματα στο θέμα της πολιτικής προστασίας Ο πολιτισμός για εμάς είχε απόλυτη προτεραιότητα – Η συνεργασία μας με την κα.Μενδώνη ήταν άριστη. Δεκάδες έργα στον τομέα του αθλητισμού (κατασκευές ή ανακατασκευές). Κάνουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια αλλά αν δεν υπάρξει για παράδειγμα κρατική συμβολη για κλειστούς χώρους άθλησης δεν μπορούμε να προχωρήσουμε Να δούμε τι χειροπιαστο κάναμε εμείς.
 Γεμίσαμε από χτυπήματα στην πλάτη και συμμετοχή σε κηδείες και μνημόσυνα. Όλοι αποδεχόμαστε ότι Πρωτεύουσα της Περιφέρειας πρέπει να είναι η Τρίπολη για πολλούς και διαφόρους λόγους και όχι μόνο ιστορικούς. Ακόμα αναφέρθηκε σε έργα που αφορούσαν στο οδικό δίκτυο, ενώ μιλώντας για τα όσα έγιναν στην Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο δρόμο προς το Άστρος (που οπως είπε μελετιέται με 1.000.000 ευρώ), την παράκαμψη στα Δολιανά, το πανεπιστημιακό τμήμα του ΕΑΠ στο Ελληνικό, αλλά και το μείζον ζητημα της δίκαιης μετάβασης (τόνισε, πως έχουν γίνει σημαντικά βήματα). Ακόμα αναφέρθηκε στα οικονομικά της Περιφέρειας Πελοποννήσου και στην διαχείριση που έγινε.
 “Σε εμένα δεν ήρθε κανείς για να παραδώσω”, δήλωσε στην συνέχεια ο κ.Νίκας, ενώ πρόσθεσε: “Εγώ είμαι πολλά χρόνια αυτοδιοικητικός με συγκεκριμένη ιδεολογική θέση και συγκεκριμένη συμπεριφορά. Είμαι ανεξάρτητος όσον αφορά στην συμπεριφορά μου ως αυτοδιοικητικος και αυτή την ανεξαρτησία την τίμησα πάντα. Ποτέ δεν διανοήθηκε κανένας να μου δώσει εντολές. Εδώ δεν πέρασα εύκολα, παράα το οτι ήρθα με τις καλύτερες προθέσεις. Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, γιατί υπήρξαν προσπάθειες διάσπασης και στάθηκαν δίπλα μου, εκτός δυο περιπτώσεων ίσως μια στην Μεσσηνία και  μια στην Αργολίδα”
 Ακόμα ο απερχόμενος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου δήλωσε: “Η Πολιτική Άνοιξη συνεχιζει να λειτουργεί ως οργανισμός με υβριδικό τρόπο. Δεν θέλω να έχω εγώ καμία ιδεολογική σχέση. Δεν έχω σχέση με την πατριδοκαπηλία, τον εθνολαϊκισμό – και τον λαικισμό κάθε μορφής – το ρουσφέτι και την πελατειακή σχέση. Και σήμερα προωθούνται ατομικά συμφέροντα. Δεν θέλω να έχω σχέση με όλα αυτά τα ζητήματα. Υπάρχει ένας βουλευτής (Επικρατείας) που μπορεί και προωθεί διάφορα ζητήματα και προφανώς είναι και πιο ελκυστικός”, ενώ πρόσθεσε: “Εύχομαι στον κ.Πτωχό καλή επιτυχία. Η επιτυχία του εξαρτάται απο την απεξάρτηση του από το συγκεκριμένο γραφείο και τον συγκεκριμένο χώρο. Ούτε από τον κ.Τατούλη έχω παράπονο. Δεν είναι αντίπαλος μου ο Τατούλης στην τετρατετία, αλλού ήταν τα προβλήματα”. 
Τέλος απαντώντας σε ερώτημα ανέφερε, πως πρότεινε τον Χρήστο Λαμπρόπουλο για επόμενο υποψήφιο Περιφερειάρχη. “Όταν με ρώτησε ο πρωθυπουργός, ποιον θα πρότεινα είπα πως η καλύτερη λύση θα ήταν ο κ.Λαμπρόπουλος. Όταν διαπίστωσα όμως, πως η επιλογή ήταν από τους χώρους που μου δημιουργούσαν όλα αυτά τα προβλήματα, έκανα αυτή την δήλωση στις πρώτες εκλογές. Ήλπιζα, πως όταν το είπα, θα ησύχαζαν”, τόνισε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages