ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΑΤΟΥΛΗ Η ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΑΤΟΥΛΗ Η ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ

"Δημιουργούμε μια νέα στοχευμένη οικονομία για πρώτη φορά στη χώρα" δήλωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης για την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, κατά την παρουσίαση της βελτιστοποίησης χρήσης του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου από τον Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο και του
Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο τμήματος Ισθμός – Λουτράκι από τον Διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΟΣΕ Γρηγόρη Σαμπατακάκη, στην έδρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου χαρακτήρισε το πρόγραμμα πιλοτικό για τη χώρα, γιατί αφενός είναι η πρώτη φορά που συμπράττει ο ΟΣΕ με την Περιφέρεια, το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και πιθανώς με ιδιώτες επενδυτές και, αφετέρου, γιατί πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εναλλακτικής χρήσης όλου του δικτύου, το οποίο θα υιοθετηθεί στη συνέχεια και στην υπόλοιπη χώρα.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου για τις καινοτομίες του σχεδίου, όπως για τη δυνατότητα τοποθέτησης οπτικών ινών και φωτοβολταϊκών παράλληλα με τις σιδηροδρομικές γραμμές, «οι οποίες θα πολλαπλασιάσουν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας» όπως χαρακτηριστικά δήλωσε.
Αναφορικά με τον προαστιακό Ισθμού – Λουτρακίου ο κ. Τατούλης ανέφερε ότι αποτελεί πρόκληση για μια νέα προοπτική για το Λουτράκι, ώστε να μην είναι ταυτισμένο μόνο με το Καζίνο, και τόνισε ότι «επενδύουμε στο Λουτράκι και το επόμενο διάστημα θα παρουσιάσουμε το σχέδιό μας για την ανάδειξη του Ισθμού».
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλος ανέφερε ότι στόχος είναι να επανεκκινήσει το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, το οποίο είναι ενεργό και για την αναβάθμιση του οποίου δαπανήθηκαν πολλά χρήματα, με διαφορετικές χρήσεις ανά τμήματα, όπως τουριστική για το τμήμα Κόρινθος – Άργος ή ως προαστιακός στην Καλαμάτα. Ο κ. Θεοφανόπουλος τόνισε ότι πρόκειται για εναλλακτικό τρόπο χρήσης του δικτύου, ώστε να αναπτυχθεί ένα συνολικό εμπορικό προϊόν στο επίκεντρο του οποίου θα είναι ο σιδηρόδρομος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages