ΝΕΕΣ ΠΑΙΧΤΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.. - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

ΝΕΕΣ ΠΑΙΧΤΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ..

Στο γήπεδο όπου θα αγωνίζονται από τη νέα σεζόν βρέθηκαν χθες τα νέα αποκτήματα του ΑΟΚ προβάροντας τη φανέλα του συλλόγου.
Εμφανώς ευδιάθετοι στις πρώτες τους δηλώσεις ως παίκτες της ομάδας οι νεοαποκτηθέντες ποδοσφαιριστές αναφέρθηκαν στη καινούργια προοπτική της καριέρας τους, μιλώντας παράλληλα στον επίσημο ιστότοπο του συλλόγου για τους στόχους που έχουν τεθεί.
Πιο αναλυτικά επισήμαναν:
Dejan Miloseski: Είμαι πολύ χαρούμενος που συμφωνήσαμε σε όλα με τον ΑΟΚ και από τη νέα σεζόν θα αγωνίζομαι με αυτά τα χρώματα, σε αυτό εδώ το γήπεδο.
Εύχομαι να έχουμε πρωτίστως υγεία και όλοι μαζί ενωμένοι σα μια γροθιά να πετύχουμε αυτό που ονειρευόμαστε πανηγυρίζοντας και πάλι τη κατάκτηση του πρωταθλήματος!
Διονύσης Γεωργιόπουλος:  Έρχομαι στους πρωταθλητές Μεσσηνίας και γνωρίζω πως οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις είναι υψηλές.
Υπόσχομαι από τη πλευρά μου να δώσω το καλύτερο εαυτό μου για να βοηθήσω όσο το δυνατόν πιο πολύ μπορώ προκειμένου η ομάδα να επιτύχει τους στόχους τους.
Κων/νος Αργυρόπουλος: Παρακολούθησα πέρσι την ομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν και θεωρώ ότι άξιζε την άνοδο.
Κατέκτησε πανάξια το πρωτάθλημα και εκτιμώ πως το ίδιο θασυμβεί και φέτος.
Έχω εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες μου και είμαι πεπεισμένος πως όλοι μαζί θα πανηγυρίσουμε στο φινάλε, αυτό που η ομάδα στερήθηκε φέτος στις λεπτομέρειες.Το περιβάλλον είναι εξαιρετικό και υπάρχουν όλα τα εχέγγυα, ώστε ο σύλλογος να πρωταγωνιστήσει και να κάνει το άλμα στη Τρίτη Εθνική. Οι δηλώσεις έγιναν στο gargalianoionline.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages