Η εικόνα της Καλαμάτας και η ανάπλαση...των σκουπιδιών - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Η εικόνα της Καλαμάτας και η ανάπλαση...των σκουπιδιών

ΤΟΥ Μιχάλη Αντωνόπουλου  από Καλαμάτα
Πρόσφατα συζητήθηκε η χωροθέτηση των περιπτέρων της πόλης μας. Ο νέος εφαρμοστικός νόμος 4093/12 δίνει την ευκαιρία στο δήμο να δημιουργήσει νέους χώρους περιπτέρων με προδιαγραφές αλλά και με περισσότερα……έσοδα για την πόλη. Όποιος πληρώσει τα περισσότερα θα παίρνει και το μεγαλύτερο και πιο εμπορικό περίπτερο. Όσοι είχαν μέχρι τώρα μισθώσει, σύντομα θα αναγκαστούν να ξαναπληρώσουν προκειμένου να συνεχίσουν στο ίδιο επάγγελμα ακόμα και αν είχαν πληρώσει πρόσφατα. Η κατηγορία των συμπολιτών μας με ειδικές ανάγκες και πολύτεκνοι θα έχουν ένα προβάδισμα σε ποσοστό 30%. Όμως δεν θα μοιραστούν τους ίδιους χώρους, αλλά θα καταλάβουν περίπτερα με μικρότερα τετραγωνικά και σε μη εμπορικές περιοχές. Αντιλαμβανόμαστε ότι δημιουργούνται περίπτερα δύο ταχυτήτων.
 Μέχρι και σήμερα δεν είχαμε αναρωτηθεί πως ήταν απαραίτητο να γίνει χωροθέτηση των περιπτέρων με τοπογραφικά διαγράμματα και περιμετρικές αποστάσεις για λόγους ασφάλειας της κυκλοφορίας των πεζών και οχημάτων. Αυτό όμως που προκαλεί εντύπωση αλλά και το δημόσιο αίσθημα, είναι το γεγονός ότι όταν ο δήμος θέλει να αυξήσει τα έσοδά του, επικαλείται και εφαρμόζει το νόμο και όταν θέλει να κάνει χωρίς κόπο και έξοδα δημόσια έργα παραβιάζει αυτά που προσδιορίζει ο νόμος. Δηλαδή στην κατασκευή των πηγαδιών απορριμμάτων, τα «φυτεύει» όπου θέλει, χωρίς δεσμεύσεις που αφορούν τη δημόσια κυκλοφορία, τις αποστάσεις ασφαλείας, την αισθητική και λειτουργική φυσιογνωμία του αστικού περιβάλλοντος. Στη συνέχεια δηλώνει ότι τα χωροθετεί ομαδικά, αφού πρώτα τα έχει κατασκευάσει και εκ των υστέρων βεβαίως λαμβάνει γνωμοδότηση από την αστυνομική διεύθυνση της πόλης, που σε καμιά περίπτωση δεν είναι θετική αφού έκλεισαν δρόμοι και πεζοδρόμια και δημιουργήθηκε η ανάγκη για επιπλέον σήμανση, που σημαίνει ότι η θέση τους κρίθηκε επικίνδυνη για την ασφάλεια πεζών και τροχοφόρων. Ας ξεχάσουμε βέβαια όλα τα άλλα προβλήματα που δημιούργησαν και το γεγονός ότι εκεί γίνεται προσωρινή αποθήκευση απορριμμάτων και λειτουργούν σαν χώρος μεταφόρτωσης, γεγονός και απαιτεί ειδικές αδειοδοτήσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages