ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ ΜΕ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟ 2017; - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ ΜΕ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟ 2017;

Όλοι οι καλοί χωράνε. Κάπως έτσι θα μπορούσε να είναι ο εναλλακτικός τίτλος για το οδικό έργο Καλό Νερό-Τσακώνα, πάλαι ποτέ τμήμα της Ολυμπίας Οδού. Το έργο των 30χλμ με κόστος 50εκ.ευρώ είναι και αυτό ενταγμένο στις προτάσεις για χρηματοδότηση από το Πακέτο Γιουνκέρ. Συγκεκριμένα όπως σήμερα σας αποκαλύπτει το ypodomes.com το συγκεκριμένο οδικό τμήμα εντάχθηκε ως υποέργο στη συνολική πρόταση του Υπουργείου Υποδομών που περιλαμβάνει ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών για: α) τον εκσυγχρονισμό με ηλεκτροκίνηση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής και των σταθμών από την Πάτρα μέχρι την Καλαμάτα μήκους 285χλμ, β) την αναβάθμιση των λιμένων Καλαμάτας, Κυλλήνης, Κατάκολου, Ζακύνθου και γ) το οδικό έργο Καλό Νερό-Τσακώνα. Προ μηνών είχε ήδη γίνει γνωστό από την ΕΡΓΟΣΕ ότι το σιδηροδρομικό τμήμα Πάτρα-Καλαμάτα θα ενταχθεί στο Πακέτο Γιουνκέρ. Στη συνέχεια, προκειμέου η πρόταση να είναι πιο πλήρης και στο πλαίσιο της ανάπτυξης συνδυασμένων μεταφορών προστέθηκαν τα λιμάνια αλλά και το τμήμα Καλό Νερό-Τσακώνα και συνολικά πλέον το πλάνο έχει κόστος 850εκ.ευρώ με την ονομασία "Western Peloponnese Railway, Ports & Roads".
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δίδονται για το έργο το μήκος του οδικού τμήματος είναι 29χλμ και το κόστος του 110 εκ.ευρώ. Αναφορικά με τη διάρκεια όλων των έργων έχει γίνει εκτίμηση ότι θα μπορέσουν να ολοκληρωθούν σε περίπου 36 μήνες με ενδεικτική ημερομηνία εκκίνησης τον Οκτώβριο του 2017. Εδώ βέβαια θα πρέπει να σημειώσουμε πως ακόμα και με την ένταξη του σε αυτό το project, δεν αποκλείεται η πιθανότητα το έργο να γίνει από το ΕΣΠΑ καθώς όπως αναφέρεται στην πρόταση το προτεινόμενο μοντέλο είναι η παραχώρηση ενώ οι προτεινομενες πηγές χρηματοδότησης είναι η ΕΤΕπ, Ιδιωτικοί Επενδυτές, το ΕΣΠΑ 2014-2020 και η Κυβέρνηση (πιθανότατα να εννοεί κονδύλια από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων). Ουσιαστικά πρόκειται για ένα "μείγμα υβριδικής " χρηματοδότησης. Ένα σχετικά παρόμοιο μοντέλο είναι εκείνο των αυτοκινητόδρομων που πήραν ιδιωτικά και κοινοτικά κεφάλαια (τράπεζες και τα 2 προηγούμενα ΕΣΠΑ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages