ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΉ..φόρα έχει πάρει όπως επιβεβαιώνεται στο ρεπορτάζ μας ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, ο οποίος παρουσίασε νέο πακέτο υποσχέσεων και για το σιδηροδρομικό δίκτυο του Μοριά ιδίως στην αναπτυσσόμενη Νοτιοδυτική Πελοπόννησο.
Θετικό κέλευσμα προς αυτή την κατεύθυνση συνηγορεί το γεγονός ότι με καθυστέρηση της χώρας μας μετά από 45 χρόνια ο υπουργός έθεσε σε εφαρμογή το νέο Γενικό Κανονισμό Κίνησης που εναρμονίζει το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο με την ευρωπαική νομοθεσία για την ασφάλεια και λειτουργικότητα των σιδηροδρόμων! Με άλλα λόγια είναι σε εφαρμογή ο Κ.Ο.Κ. που αφορά τους συρμούς κατά μήκος της χώρας. Ήδη είναι σε εξέλιξη έργα στο τμήμα Κιάτιο-Αίγιο στο οποίο εκτός από διπλή γραμμή ξεκινούν έργα ηλεκτροκίνησης μετά τον Απρίλιο του 2019
ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΡΓΟΣ-ΚΑΛΟΝΕΡΟ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Στο αναπτυξιακό συνέδριο λοιπόν ο Χρήστος Σπίρτζης μίλησε και για τα έργα του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, αναφέροντας τα παρακάτω: Επίσης, μέσα στο 2019 έχει προγραμματιστεί η δημοπράτηση δύο έργων συνολικού προϋπολογισμού 600 εκατομμυρίων ευρώ που συνδέουν τον άξονα Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα. Το ένα έργο είναι η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στα τμήματα Πάτρα – Πύργος – Αλφειός Ολυμπία και Πύργος – Κατάκολο, ενώ η δημοπράτηση θα γίνει εντός του δεύτερου τριμήνου του 2019. Το δεύτερο έργο αφορά την αναβάθμιση της γραμμής στα τμήματα Αλφειός – Καλό Νερό – Κυπαρισσία και Καλό Νερό Πύργος, ενώ η δημοπράτηση είναι για το δεύτερο εξάμηνο του 2019.
Η ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΧΑΡΤΗ
Από την εφημερίδα μας με συγκεκριμένα άρθρα έχουμε αναδείξει την προοπτική του σιδηροδρόμου στην τουριστική Μεσσηνία που φιλοδοξεί μάλιστα να συνδυάσει και την εμπορευματική κίνηση των συρμών στο μέλλον. Μάλιστα τα άρθρα μας στην εφημερίδα ΦΩΝΗ και το kyparissianews.com, το messinianews.gr και το kalamatanews.gr , έτυχαν μεγάλης υποδοχής και αναρτήθηκαν στις σελίδες της Πανελλήνιας Ένωσης Σιδηροδρομικών υπαλλήλων.
Η Μεσσηνία με ιστορικές διαδρομές του τρένου, με μνημειακό πλούτο, με ζωή στην Καλαμάτα, Πύλο, Τριφυλία, Μελιγαλά κι αλλού μπορεί να αναδείξει το πλεονέκτημα των ασφαλών και κυρίως οικονομικών μεταφορών με το τρένο. Μάλιστα φορείς ζητούν ακόμα και ηλεκτροκίνηση εκτός από αναβάθμιση της γραμμής, ενώ οι φορείς της Κυπαρισσίας ζητούσαν σύνδεση με την Αρχαία Ολυμπία και η Καλαμάτα με την Μεσσήνη και το ΤΕΙ.
Οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ταγοί της Μεσσηνίας μπορεί επομένως να κινούνται με οχήματα πολυτελούς μεγάλου κυβισμού στους δρόμους, αλλά για τους πολίτες μετράει το οικονομικό εισιτήριο μετακινήσεων στην ενδοχώρα του Νομού σε καιρούς που δοκιμάζονται οι αντοχές τους. Αυτό ας το έχουν υπόψη τους στις κάλπες του Μαίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου