Προχωρά προς υπογραφές το σημαντικό οδικό έργο που αφορά στην αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στον άξονα Πύργος-Καλό Νερό. Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που είναι και η Αναθέτουσα Αρχή, προσωρινός ανάδοχος του έργου κηρύσσεται η ΟΔΟΣ ΑΤΕ με ποσοστό έκπτωσης 46,53%. Πρόκειται για διαπεριφερειακό έργο μήκους 54χλμ. που περιλαμβάνει εργασίες τόσο στον Νομό Ηλείας όσο και στον Νομό Μεσσηνίας και βελτιώνει τα χαρακτηριστικά του υφιστάμενου τμήματος.
Το αρχικό κόστος του έργου έφτανε τα 19,8εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 15,96εκατ.ευρώ). Η δημοπράτηση του έργου είχε πραγματοποιηθεί στις 12 Σεπτεμβρίου και η αποσφράγιση είχε γίνει στις 18 Σεπτεμβρίου 2019. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 730 ημέρες δηλαδή 2 χρόνια. Με πρόχειρους υπολογισμούς εφόσον τα έργα ξεκινήσουν το καλοκαίρι τότε θα ολοκληρωθούν στα μέσα του 2021 (χωρίς να συνυπολογίζονται τυχόν καθυστερήσεις στην κατασκευαστική περίοδο).
Η χρηματοδότηση του έργου θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και πιο συγκεκριμένα από το ΕΠ ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Να θυμίσουμε ότι το Πύργος-Καλό Νερό υπήρξε τμήμα της Ολυμπίας Οδού μέχρι το 2013. Τότε στο περίφημο restart, όλο το τμήμα από την Πάτρα μέχρι την Τσακώνα είχε βγει από το αντικείμενο του έργου. Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνεται και η περιοχή του Καϊάφα που έχει χαρακτηριστεί ως Natura.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Αντικείμενο του έργου είναι η υλοποίηση βραχυπρόθεσμων επεμβάσεων, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο οδικό τμήμα της Εθνικής Οδού 9 (Ε.Ο. 9: Πάτρα – Νότια Μεσσηνία) «Πύργος – Καλό Νερό», συνολικού μήκους 54 χλμ., στις Περιφερειακές Ενότητες Ηλείας και Μεσσηνίας. Στην Ηλεία υπάγονται 42χλμ και 12χλμ στην Μεσσηνία.
Αντικείμενο του έργου είναι η υλοποίηση βραχυπρόθεσμων επεμβάσεων, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο οδικό τμήμα της Εθνικής Οδού 9 (Ε.Ο. 9: Πάτρα – Νότια Μεσσηνία) «Πύργος – Καλό Νερό», συνολικού μήκους 54 χλμ., στις Περιφερειακές Ενότητες Ηλείας και Μεσσηνίας. Στην Ηλεία υπάγονται 42χλμ και 12χλμ στην Μεσσηνία.
Οι εργασίες, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, που θα υλοποιηθούν στο υπόψη οδικό τμήμα, διακρίνονται στις κάτωθι κατηγορίες:
1) σε επεμβάσεις που θα υλοποιηθούν σημειακά σε επιλεγμένες θέσεις, που χαρακτηρίζονται ως θέσεις «Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας – Μ.Ο.Α.».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου