Η Πελοπόννησος είναι πολύ πιο πίσω σε σχέση με τις δυνατότητες τις οποίες έχει και αυτό πρέπει να καταλογιστεί σε εμάς που εκπροσωπούμε αυτόν τον κόσμο. Ετσι είναι. Οταν έχεις δυνατότητες Α και υπολείπεσαι αρκετά, κάποιος φταίει γι’ αυτό. Δεν φταίει ο Χατζηπετρής. Φταίμε εμείς που εκπροσωπούμε αυτόν τον τόπο, και η διαχείριση των κονδυλίων. Μετά από 5 ΕΣΠΑ δεν έχει ολοκληρωθεί το οδικό δίκτυο. Αν δεν είχαν ολοκληρωθεί με ΣΔΙΤ οι αυτοκινητόδρομοι, δεν θα είχαμε δρόμους στην Πελοπόννησο. Εχουμε μόνο 11 κρεβάτια σε ΜΕΘ τόνισε σε δηλώσεις του ο κ. Νίκας
Να σας πω και κάτι άλλο: Γιατί να μην έχουμε ένα αξιόπιστο αρδευτικό σύστημα, παρά το γεγονός ότι είμαστε το κύριο κέντρο παραγωγής οπωροκηπευτικών και προϊόντων μεσογειακής διατροφής;
Όλα αυτά είναι χρόνια ζητήματα, και χαίρομαι που ο υπουργός Εσωτερικών τόνισε ότι άμεσα θα γίνει η μεταφορά κρατικών αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες” αναφέρει χαρακτηριστικά ο Π. Νίκας σε συνέντευξή του στο φύλλο του Μεγάλου Σαββάτου της εφημερίδας «Ελευθερία» της Καλαμάτας.
Ο Περιφερειάρχης τονίζει ότι η προσπάθεια της νέας περιφερειακής αρχής εστιάζεται στο να φέρει την Περιφέρεια Πελοποννήσου στην θέση που της αρμόζει, σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις προοπτικές που έχει η περιοχή.
Παράλληλα, επισημαίνει ότι ιδιαίτερο βάρος δίνεται από την περιφερειακή αρχή στην περιοχή της Μεγαλόπολης, στο πλαίσιο της προσπάθειας για την ανάταξη των ισορροπιών στην εν λόγω περιοχή και την αποκατάσταση της οικονομίας της, η οποία πλήττεται από το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ.
ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ..ΚΑΛΕΝΔΕΣ
Ο περιφερειάρχης εκτιμά ότι “το ‘σίριαλ’ του ανταγωνιστικού διαλόγου για τη διαχείριση των απορριμμάτων θα είχε τελειώσει την 1η Απριλίου. Δυστυχώς, όλη αυτή η ιστορία με τον κορονοϊό οδήγησε στο κλείσιμο των δικαστηρίων και δεν πάρθηκε η τελευταία απόφαση. Εκτιμώ πάντως ότι το ζήτημα αυτό θα κλείσει πάρα πολύ σύντομα. Να μην προτρέξω, γιατί εκκρεμούν δικαστήρια, αλλά θεωρώ ότι δεν θα πάρει πολλές εβδομάδες” δήλωσε.
ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΜΕ ΧΑΛΙΑ...
Αναφορικά με τον νέο άξονα Λεύκτρο – Αρχαία Ολυμπία, ο περιφερειάρχης εκφράζει την εκτίμηση πως “είναι κάτι το οποίο μπορεί να περπατήσει, με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. Ενας άξονας που θα συνδέει τη Δυτική Πελοπόννησο με το Γύθειο και τη Μονεμβασιά είναι πολύ σημαντικός”, παρατηρώντας ότι δίνεται προτεραιότητα σε έργα “όπως ο οριζόντιος άξονας που θα τέμνει την Πελοπόννησο και θα συνδέει τους δύο αυτοκινητόδρομους, η κανονικοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής ξεκινώντας από τη Μεγαλόπολη, η χρησιμοποίηση του φυσικού αερίου ξεκινώντας από Μεγαλόπολη”.
Επιπλέον, ο Π. Νίκας ξεκαθάρισε ότι όσον αφορά το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος του οδικού άξονα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη, η προσωπική του άποψη είναι πως πρέπει να κατασκευαστεί νέος δρόμος, ωστόσο τόνισε πως αν η κυβέρνηση προκρίνει την βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου η Περιφέρεια δεν θα γνωμοδοτήσει αρνητικά:
“Εμείς δεν πρόκειται να εμπλακούμε σε αυτή την ιστορία. Θεωρούμε ότι το σωστό είναι να γίνει ένας καινούργιος δρόμος, δηλαδή ο νότιος άξονας. Αν η κυβέρνηση επιλέξει να κάνει αυτό το δρόμο που ουσιαστικά θα στέλνει όσους έρχονται από τις δυτικές περιοχές μέσω του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου στην Καλαμάτα, εμείς δεν θα πάμε απέναντι (…). Δεν θέλω να ανακατέψω άλλο τον τραχανά. Προσπάθησα να κρατηθώ έξω από αυτή την ιστορία. Είπα όμως τη γνώμη μου. Μη βγει κανένας και μας πει ότι, κοιτάξτε, έχετε συμφέροντα, τα βρήκατε με κάναν οικοπεδούχο. Εγώ είπα τη γνώμη μου.
Αυτά θέλει η κυβέρνηση να ψηφίσουμε; Μάλιστα. Πάρτε τη θετική γνωμοδότηση. Αλλά εν πάση περιπτώσει, δεν θα φτιάξετε κάτι το οποίο θα απαντά στο μέλλον. Δεν θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του 2030 και 2040. Και πάντα θα πρέπει να θυμόμαστε ότι μιλάμε για μια περιοχή που θα φέρει πλούτο σε όλη την Ελλαδα” είπε ο περιφερειάρχης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου