ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 28 Απριλίου 2020

ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Η Ελλάδα του κοροναϊού Σχεδόν ο ένας στους δυο Έλληνες ( 46% ) δήλωσαν ότι λόγω της πανδημίας πλέον μαγειρεύουν και να τρώνε περισσότερο στο σπίτι Ραγδαία είναι η αλλαγή που έχει προκαλέσει η πανδημία του Covid-19 στις ζωές όλων φέρνοντας μαζί της και ανακατατάξεις των καταναλωτικών αγοραστικών συνηθειών. Οι Έλληνες πλέον γεμίζουν περισσότερο το καλάθι τους, αλλά λιγότερες φορές, μαγειρεύουν στο σπίτι και το καθαρίζουν συχνότερα απ’ ότι στο παρελθόν. Αυτό προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία έρευνας της εταιρίας Nielsen, σύμφωνα με την οποία το 49% των Ελλήνων δήλωσαν ότι σκοπεύουν στο εξής να επισκέπτονται λιγότερο συχνά τα φυσικά καταστήματα ειδών διατροφής (σούπερ μάρκετ), σε μια προσπάθεια προφανώς να περιορίσουν όσο περισσότερο γίνεται την επαφή/συναναστροφή με άλλους ανθρώπους.
Η πρόθεσή τους αυτή με τη σειρά της έχει αντίκτυπο στις επιχειρήσεις που επιλέγουν για τις αγορές τους, αφού μειώνουν τις επισκέψεις τους και αυξάνουν τις αγορές τους. Όπως προκύπτει από την έρευνα τα μεγαλύτερα καταστήματα, άνω των 2.500 τ.μ. είναι αυτά που αναπτύσσονται με τον μεγαλύτερο ρυθμό ,20,1%, ενώ ακολουθούν τα μεγάλα super markets (1.000-2.500 τ.μ. εμπορική επιφάνεια), τα οποία έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο του α’ τριμήνου της χρονιάς, κατά 12,1%. 
Επιστροφή στην κουζίνα του σπιτιού Την ίδια στιγμή, σχεδόν ο ένας στους δυο Έλληνες ( 46% ) δήλωσαν ότι λόγω της πανδημίας πλέον μαγειρεύουν και να τρώνε περισσότερο στο σπίτι μια τάση η οποία επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου, καθώς πολλές κατηγορίες, που σχετίζονται με την μαγειρική και την ζαχαροπλαστική που στο παρελθόν δεν ήταν σε πρώτη ζήτηση έχουν πλέον παρουσιάσει εντυπωσιακά ποσοστά ανάπτυξης. Ενδεικτικά το αλεύρι παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 141,3%, το αλάτι 55,8%, η κρέμα γάλακτος 33,0%, τα αυγά 36,9%, και η μαργαρίνη 22,5%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages