ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΣΕ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΦΥΛΙΑ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΣΕ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΦΥΛΙΑ

Είναι αλήθεια και δε μπορώ να το κρύψω, πως βαθιά μέσα μου ήμουν σίγουρος για την έμπρακτη εμπιστοσύνη και υποστήριξή σας στο πρόσωπό μου και ότι περίμενα πως θα μου δίνατε την ευκαιρία να κάνω πράξη, όσα είχα οραματιστεί γι' αυτό τον τόπο. 

Έτσι, λοιπόν, λίγους μόνο μήνες αφότου ανέλαβα επίσημα τα καθήκοντά μου και έχοντας δώσει πραγματικό και καθημερινό αγώνα, μαζί με τους συνεργάτες μου, είναι ξεκάθαρο πια πως κάτι έχει αλλάξει, επιτέλους, σ' αυτό το Δήμο... τον τόσο ξεχασμένο... τον τόσο παραμελημένο... τον τόσο αφημένο, κυριολεκτικά, στην τύχη του. 


Φαίνεται, όμως, πως "κάποιους" τους ενοχλεί τόσο πολύ αυτό, με αποτέλεσμα να κάνουν τα αδύνατα δυνατά, έτσι ώστε να δημιουργήσουν ένα αρνητικό κλίμα, με σκόπιμες αντιδράσεις, εναντίον μου, καθώς επίσης και με αντιδεοντολογικές, από μέρους τους, συμπεριφορές. 


Θα υπενθυμίσω, λοιπόν, σ' αυτούς τους "κάποιους" και τα αγαπημένα τους παιδιά, για άλλη μια φορά, πως εγώ δεν επέλεξα να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση για να βολευτώ και πολύ περισσότερο για να αποκτήσω κύρος. 


Δόξα τω Θεώ, πολύ πριν ασχοληθώ με τα κοινά, η ζωή φρόντισε να μου  ανταποδώσει τους κόπους τόσων χρόνων και έμαθα, πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από σκληρή και επίπονη δουλειά. 


Γνωρίζω, έχοντας δίπλα μου ανθρώπους που με εμπιστεύονται, με αγαπούν και με στηρίζουν, τι σημαίνει να αισθάνεσαι, πραγματικά, ένας ευτυχής και πλήρης άνθρωπος. 


Δεν είμαι διαθέσιμος, σε κανέναν, για κανένα "πολιτικό παιχνιδάκι", όπως και για ανούσιες και γελοίες προσωπικές επιθέσεις και αντιπαραθέσεις, που μόνο σκοπό έχουν να με πλήξουν και να με πτοήσουν. 


Πάντα είχα και έχω το θάρρος της γνώμης και των τοποθετήσεών μου και όσοι, από εσάς, έχετε παραβρεθεί σε κάποιο από τα δημοτικά συμβούλια, θα το έχετε διαπιστώσει και προσωπικά. 


Είμαι εδώ και πάντα στη διάθεση τη δική σας, έχοντας λόγο και δημόσια παρουσία, μόνο σε ότι έχει να κάνει με το καλό αυτού του τόπου, που είναι και το ζητούμενό μου. 


Και για να έρθουμε και στο προκείμενο... 


Μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση, η νέα απέλπιδα προσπάθεια λασπολογίας, από πολιτικό μου αντίπαλο -«και ο νοών νοείτω»- ο οποίος αντί να ασχοληθεί σοβαρά, ως οφείλει, με την καινούργια του δραστηριότητα, αντ' αυτού, αναλώνεται, ως συνήθως, σε μικροπολιτικές φιέστες.


Ας πράξει, έστω και την ύστατη στιγμή, αν μη τι άλλο για την υστεροφημία του, με αφορμή την τρίτη (που ελπίζω και εύχομαι να μην είναι και η φαρμακερή) τοποθέτησή του σε θέση ευθύνης, το καλύτερο δυνατό που μπορεί, γι' αυτό τον τόπο. 


Είναι γεγονός, ότι πάντα τον διακατείχε ένας υπέρμετρος "καταστροφισμός" σε ότι έχει να κάνει με το πρόσωπό μου, αφού ποτέ, δυστυχώς γι' αυτόν, δε χώνεψε την ετυμηγορία σας, στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές. 


Όσο και αν με προκαλεί, όμως, με τις δημόσιες δηλώσεις και τοποθετήσεις του, το δικό μου πολιτικό ήθος, αλλά και ύψος, όπως και η αγάπη μου για την Τριφυλία, μου επιβάλλουν - ενίοτε- να χαμηλώνω τους τόνους της πολιτικής αντιπαράθεσης, για το καλό το δικό σας και του τόπου, αλλά και για να διατηρήσω ένα σεβαστό επίπεδο πολιτικού διαλόγου (λέξεις και έννοιες, άγνωστες προς αυτόν.)


Τώρα, για τη δική σας και μόνο ενημέρωση, όσον αφορά στα έργα τα οποία αναφέρει στην επιστολή του, ο εν λόγω κύριος, καθώς και στο τι και ποιός έφταιξε για την καθυστέρησή τους, με όσα αυτή συνεπάγεται, πρόκειται να ριχτεί άπλετο φως και το λόγο θα έχουν οι καθ΄ ύλην αρμόδιοι, που θα αποδώσουν και τις ευθύνες, εκεί που πρέπει. 


Στην παρούσα φάση, αυτό που προέχει και προτίθεμαι να το παλέψω, με όλες μου τις δυνάμεις, είναι:


Σε ότι έχει να κάνει με τα έργα στην Άνω Πόλη της Κυπαρισσίας, να βρεθεί άμεσα λύση, έτσι ώστε οι επαγγελματίες, που διατηρούν εκεί τις επιχειρήσεις τους, να μη χάσουν την καλοκαιρινή σεζόν και να ανασάνουν οικονομικά.


Σε ότι έχει να κάνει με τα εν εξελίξει έργα, καθώς και με μελέτες, που πρόκειται να κατατεθούν, την όσο το δυνατόν πιο σύντομη ολοκλήρωσή τους, με μελλοντικό στόχο τη βελτίωση της εικόνας του δήμου μας, αλλά και της δικής σας καθημερινότητας. 


Είμαστε εδώ, στη θέση που εσείς μας δώσατε, για έναν και μόνο λόγο... να δουλέψουμε και να παράξουμε έργο... και το κάνουμε, απ' ότι φαίνεται, επιτυχώς. 


Όσο κι αν αυτό ενοχλεί και πονά "κάποιους", εμείς είμαστε τώρα στη διοίκηση αυτού του Δήμου ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ... με έργα, για να αναστήσουμε την Τριφυλία, που εδώ και χρόνια αργοπέθαινε.


Δύναμή μας, η έμπρακτη αγάπη και υποστήριξή σας!


Κυπαρισσία 26-04-2020


Ο Δήμαρχος Τριφυλίας

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι. ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages