ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ

ΠΩΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ...
"6η ημέρα διακοπών: ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

Στο άλλο άκρο του νομού Μεσσηνίας σήμερα. Διασχίσαμε τον υπέροχο Μεσσηνιακό κάμπο - γεμάτος ελιές, αυτό το μαγικό δέντρο.

Πάντα ξεκινάμε με ένα γύρω της πόλης και μετά πάμε για παραλία. Παλιά που είχα περάσει από Κυπαρισσία θυμάμαι ότι μου είχε αρέσει. Σήμερα με απογοήτευσε. Η νέα πόλη δεν “λέει” τίποτα και η παλιά δεν ήταν τόσο καλή όσο την θυμόμουν. Το κάστρο πάντως ήταν κλειστό για εργασίες. Μέχρι να ψωνίσει η Ίρις Iris Eleni Zachmanidi κάτι στο φαρμακείο, ήπια στο όρθιο ένα espresso στο “Εμαγιέ”. Ο συμπαθέστατος ιδιοκτήτης μου έδωσε πολλές πληροφορίες και μου είπε ότι μέχρι στιγμής η τουριστική κίνηση είναι μέτρια.

- Πέρσι, βουλιάξαμε, φέτος μέτρια πράγματα.

Πήγαμε για μπάνιο στην παραλία “Καλό νερό”, που μας είπαν όλοι. Δεν ενθουσιαστήκαμε. Υπήρχε κύμα,  βότσαλα και βράχια στο μπάσιμο…

Ο Θοδωρής, ο νεαρούλης που μας εξυπηρετούσε στην παραλία από το “Πέτρινο μπαλκόνι”, ήταν ευγενής, πρόθυμος και χαμογελαστός. Μας έδωσε και ένα σωρό πληροφορίες.

Φύγαμε να πάμε στην παραλία “Σανί”, που μας είπαν ότι έχει άμμο. Όντως πολύ καλύτερα τα πράγματα στο μπες-βγες στην θάλασσα- ωραίο beach bar, ωραία μουσική.

Είναι παραλία που μαζεύονται οι καρέτα-καρέτα, αλλά δεν είδαμε καμία.

Μετά τις 5μμ φύγαμε για φαγητό. Τρώμε μια φορά την ημέρα. Πήγαμε προς την Κυπαρισσία, καθίσαμε σ’ ένα μεγάλο μοδάτο εστιατόριο- που πολύ χάρηκαν που με είδαν.

- “Καλώς ήλθατε κύριε Μουρατίδη, χαρά και τιμή μας…”, και κάτι τέτοια.

Όντως φάγαμε πολύ ωραία, πληρώσαμε και φεύγοντας ζητήσαμε 2 μπουκαλάκια νερό να έχουμε στο δρόμο της επιστροφής. Μας τα έφεραν και μου ζήτησαν 1 (ένα) ευρώ.

Μου έκανε τόσο άσχημη εντύπωση που καταδέχτηκαν να ζητήσουν ένα ευρώ που αποφάσισα να μην τους αναφέρω καν. Το θεώρησα απαράδεκτο να τους έχεις κάνει λογαριασμό 60 ευρώ και να σου ζητούν 1 για τα νεράκια. Σιγά μην τους κάνω και διαφήμιση.

Επιστροφή στην βάση μας με τον ήλιο να μας αποχαιρετά σε όλο του το μεγαλείο.

Καλή νύχτα.

(Ημερολόγιο διακοπών 2022- νομός Μεσσηνίας)