Ήθελαν να κατασκευαστεί δρόμος μήκους 15 χιλιομέτρων που θα κόστιζε 180.000.000 ευρώ! Απέκρυψαν ότι η σύνδεση του συγκεκριμένου δρόμου με τον οδικό άξονα Καλαμάτας – Τρίπολης, μήκους 4.5 χιλιομέτρων, θα κόστιζε 60.000.000 ευρώ επιπλέον! Με λίγα λόγια, ήθελαν την κατασκευή ενός δρόμου 19.5 χιλιομέτρων που θα κόστιζε 240.000.000 ευρώ!
Αριθμούς που προκαλούν ίλιγγο αποκάλυψε ο δήμαρχος Μεσσήνης, Γιώργος Τσώνης, σε σχέση με το κόστος κατασκευής του νέου οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος. Ο κ. Τσώνης απαντώντας στον επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας και πρώην δήμαρχο Μεσσήνης, Στάθη Αναστασόπουλο, ο οποίος ζήτησε να συζητηθεί το ζήτημα του συγκεκριμένου έργου στο δημοτικό συμβούλιο, υπήρξε λάβρος εναντίον όσων υποστηρίζουν τη νέα χάραξη του δρόμου, παραθέτοντας στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η κατασκευή του συγκεκριμένου έργου, με τα χαρακτηριστικά που είχαν αποφασιστεί, άγγιζε ποσά που προκαλούν ζάλη!
Οι αποκαλύψεις Τσώνη
Απευθυνόμενος στον κ. Αναστασόπουλο ο δήμαρχος Μεσσήνης χρησιμοποίησε σκληρή γλώσσα κατηγορώντας τον προκάτοχό του ότι επί χρόνια έλεγε ψέματα και απέκρυπτε την αλήθεια. “Αποκρύψατε επί πολλά χρόνια ότι η σύνδεση του συγκεκριμένου δρόμου με την εθνική οδό, μήκους 4.5 χιλιομέτρων, θα στοίχιζε 60.000.000 ευρώ. Λέγατε ψέματα για το κόστος του δρόμου. Λέγατε ότι θα στοιχίσει 30 με 40.000.000 ευρώ, όταν αποδεικνύεται, από επίσημα στοιχεία, ότι η κατασκευή με νέα χάραξη θα κόστιζε 180.000.000 ευρώ. Ποτέ δεν είπατε ότι ο συγκεκριμένος δρόμος θα κόστιζε συνολικά 240.000.000 ευρώ” σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τσώνης.
Εκτεθειμένος ο Σαμαράς
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ από την κυβέρνηση Σαμαρά στις 23 Ιανουαρίου του 2015, δύο μόλις ημέρες πριν από τις εκλογές που έχασε ο πρώην πρωθυπουργός από τον Αλέξη Τσίπρα. Μάλιστα η “πρεμούρα” Σαμαρά να εντάξει το συγκεκριμένο έργο στο ΕΣΠΑ, χωρίς καν να έχουν εξασφαλιστεί οι αναγκαίες χρηματοδοτήσεις, είχε και έχει προκαλέσει την αντίδραση στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία δεν έχουν διστάσει να στρέψουν τα βέλη τους ευθέως εναντίον του πρώην πρωθυπουργού. Χαρακτηριστικά, άλλωστε, ήταν όσα για το θέμα είπε ο υφυπουργός οικονομίας, Αλέξης Χαρίτσης, σε πρόσφατη κομματική εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στη Μεσσήνη. Ο κ. Χαρίτσης σε εκείνη την εκδήλωση είχε σημειώσει ότι η κυβέρνηση δεν θα μπει στη λογική του παρελθόντος όταν το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ δύο ημέρες πριν τις εκλογές. Τώρα, που όλα τα οικονομικά στοιχεία που αφορούν το συγκεκριμένο έργο έρχονται στο φως της δημοσιότητας, προφανώς, η κυβέρνηση Σαμαρά και ο ίδιος ο πρώην πρωθυπουργός, είναι ακόμα περισσότερο εκτεθειμένοι τόσο για τις πρακτικές που ακολούθησαν όσο και για το γεγονός ότι δεν δημοσιοποίησαν, ως όφειλαν, τα ακριβή οικονομικά στοιχεία της κατασκευής του συγκεκριμένου έργου.
Οι “πρωτεργάτες” της Μεσσηνίας
Βεβαίως, εκτεθειμένοι είναι και οι δήμαρχοι της Μεσσηνίας που επί χρόνια στήριζαν και στηρίζουν σθεναρά την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου με νέα χάραξη και τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που εκτοξεύουν το κόστος του σε ιλιγγιώδη ποσά. Ο δήμαρχος Καλαμάτας, Παναγιώτης Νίκας και ο δήμαρχος Πύλου – Νέστορος, Δημήτρης Καφαντάρης “έτρεξαν” από την πρώτη στιγμή να υπερασπιστούν και να προωθήσουν με κάθε τρόπο τις εξελίξεις, προκειμένου να “περάσει” η κατασκευή του έργου.
Ο κ. Νίκας, ακόμα και σήμερα εμμένει στις θέσεις του, έχοντας αναλάβει το ρόλο του “μαέστρου” εκείνων που επιθυμούν την υλοποίηση ενός έργου το κόστος του οποίου είναι δυσθεώρητο. Ο κ. Καφαντάρης, από την ημέρα που αποχώρησε από την πρωθυπουργία ο προσωπικός του φίλος Αντώνης Σαμαράς, έχει …χάσει το ενδιαφέρον του για τις εξελίξεις. Ωστόσο, τα χρόνια που ο κ. Σαμαράς ήταν πρωθυπουργός ήταν ο πρωταγωνιστής των μεθοδεύσεων, προκειμένου να ολοκληρωθούν γρήγορα – γρήγορα οι διαδικασίες και να κατασκευαστεί το έργο. Από την πλευρά του, ο τότε δήμαρχος Μεσσήνης, Στάθης Αναστασόπουλος, διατήρησε πιο επιφυλακτική στάση, δεδομένου ότι η κατασκευή του οδικού άξονα με τη νέα χάραξη έθιγε τα συμφέροντα πολλών κατοίκων του δήμου του
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου