ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ τρόπο, επιβεβαιώθηκε τις τελευταίες ημέρες στη Μεσσηνία, η καλπάζουσα αυξητική τάσης της… γενοκτονίας των Ελλήνων στους δρόμους! Την παραμονή του Δεκαπενταύγουστου, μια ημέρα μετά το σοβαρότατο τροχαίο στο δρόμο της Μεσσήνης, τη ζωή του έχασε ένας νέος άνθρωπος, ο οποίος χτυπήθηκε από αυτοκίνητο που οδηγούσε ηλικιωμένος, στην «καρδιά» της Καλαμάτας!
Ρεπορτάζ: Γεωργία Αναγνωστοπούλου
Το δυστύχημα αυτό, «ταρακούνησε» πολλούς, όμως προφανώς και δεν είναι αρκετό να αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά του Έλληνα, η οποία σε συνδυασμό με τους δρόμους, τα… χαλαρά πρόστιμα και την έλλειψη παιδείας, κυριολεκτικά, σκοτώνει! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, πως τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σ’ ένα ποσοστό κοντά στο 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές, με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ ανά ώρα, όπως αποκάλυψε πρόσφατα, ο γνωστός οδηγός αγώνων, Ιαβέρης.
ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στην Αθήνα ο 26χρονος που «καρφώθηκε» στο τρακτέρ στο δρόμο της Μεσσήνης Ας δούμε λίγο τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες, έγιναν τα τελευταία τροχαία με τις μηχανές και ας αναλογιστούμε… Το πρώτο, από το οποίο τραυματίστηκε βαρύτατα ένας 26χρονος γυμναστής, από την Καλαμάτα, ο οποίος εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε Νοσοκομείο της Αθήνας, σημειώθηκε σε έναν δρόμο επικίνδυνο, από τον οποίο διαρκώς, «ξεφυτρώνουν» οχήματα που βγαίνουν από παρακείμενους δρόμους και επιχειρήσεις. Μέχρι πρόσφατα, καθώς μπορεί κανείς πια να χρησιμοποιήσει ως ένα σημείο, την έξοδο του περιμετρικού προς Μεσσήνη, ήταν ο μοναδικός δρόμος που οδηγούσε στην περιοχή, με το γνωστό «στένεμα» στη γέφυρα του Παμίσου, ενώ ακόμη και ο κόμβος στο αεροδρόμιο με τη ραγδαία ανάπτυξη, είναι υπόθεση λίγων μηνών. Στις αρχές τις εβδομάδας λοιπόν, ο νεαρός κινείτο με τη μηχανή του προς Μεσσήνη στο δρόμο αυτό, όταν καρφώθηκε σε τρακτέρ που έστριψε προς τη ΣΥΚΙΚΗ…
Τα αίτια του ατυχήματος, είναι υπόθεση των ειδικών, οι συνέπειες όμως, πρέπει να καταγράφονται και το πρόβλημα, να αναδεικνύεται, σε μια προσπάθεια όλοι, να συνετιστούμε, να χρησιμοποιούμε τα οχήματα ως μέσα μεταφοράς και να βοηθήσουμε ο καθένας από την πλευρά του, προστατεύοντας τον εαυτό του, να πάψει αυτή η δραματικής μορφής γενοκτονία των Ελλήνων. «Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πρωταγωνιστών των τροχαίων είναι κοντά στην ηλικία των 30 ετών, ενώ το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία δυστυχήματα είναι ηλικίας 15- 29 ετών», δήλωσε ο γνωστός σε όλους μας Ιαβέρης, δίνοντας και μια άλλη παράμετρο, την οποία έστω και μόνο γι’ αυτό, θα έπρεπε να είχε χρόνια τώρα, λάβει υπόψιν της η πολιτεία.
«ΛΙΓΟΙ» ΩΣ ΟΔΗΓΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΜΗ…ΛΙΓΟΤΕΡΗ, Η ΑΝΗΜΠΟΡΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ! «
Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα. Το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία. Ποσό, πολύ μεγάλο, που κανείς δεν κάνει κάτι για να αλλάξει την κατάσταση. Ειδικά τώρα την περίοδο της κρίσης. Μιλάμε για μια γενοκτονία. Και κανείς δεν κάνει κάτι», ανέφερε φανερά εκνευρισμένος και χρόνια τώρα, προβληματισμένος ο… κατά κόσμον Αναστάσιος Μαρκουΐζος, ο οποίος στάθηκε στην έλλειψη παιδείας, που είναι η σημαντικότερη αιτία των ατυχημάτων. «Είναι σίγουρο ότι δεν υπάρχει παιδεία. Δεν υπάρχει αλληλοσεβασμός. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι όπως ξεκινάμε από το σπίτι μας το πρωί, έτσι πρέπει να γυρνάμε. Υπάρχουν οικογένειες από πίσω που μας περιμένουν. Θα πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τον εαυτό και τους άλλους.
Τα παιδιά στο παιδικό κάθισμα, όλοι οι επιβάτες να φορούν ζώνη, όχι υψηλές ταχύτητες. Φθάσαμε να οδηγούμε αυτοκίνητο και λες και κυκλοφορούμε με Καλάσνικοφ», σημείωσε εύστοχα και πρότεινε ως μέτρο που θα «τσούξει» τον Έλληνα, τηναύξηση των προστίμων. «Τα πρόστιμα πρέπει να αυξηθούν και όχι να μειωθούν. Πρέπει να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε καλύτερους ανθρώπους. Επίσης, συχνά, θα πρέπει να προβάλουμε όχι ατυχήματα για συνετισμό, αλλά τις στιγμές της κηδείας των θυμάτων, αλλά και την επόμενη μέρα των ατόμων που έμειναν ανάπηροι. Επίσης, οι γονείς οφείλουν να γίνουν καλύτεροι κατά τη διάρκεια της οδήγησης, καθώς τα παιδιά αντιγράφουν τους γονείς σε μεγάλο βαθμό. Αν δεν είναι αυτοί σωστοί, ούτε και αυτά θα γίνουν σωστά».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου