Κάτω από απόλυτη μυστικότητα έφτασε τα ξημερώματα του Σαββάτου, στη Θεσσαλονίκη, το «ασημένιο Βέλος».
Το τρένο που θα κάνει πρεμιέρα στην ΔΕΘ και θα κάνει το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» να μοιάζει… παιχνιδάκι, αφίχθη στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης ταξιδεύοντας από Ιταλία και μέσω Σκοπίων.
Το «ασημένιο βέλος» θα έχει τη δυνατότητα -όταν ολοκληρωθούν και τα έργα υποδομής- να κάνει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 μόλις ώρες.
Το τρένο που έρχεται «για να συναγωνιστεί τα αεροπλάνα» όπως λένε στον ΟΣΕ πέρασε τα μεσάνυχτα από την Ειδομένη. Εκεί, το… υποδέχθηκαν ο τοπικός σταθμάρχης και οι υπάλληλοι κι αφού τακτοποιήθηκαν τα τυπικά , μιας και πρώτη φορά έμπαινε σε ελληνικό έδαφος ξεκίνησε για την Θεσσαλονίκη.
Το τρένο που θα κάνει πρεμιέρα στην ΔΕΘ και θα κάνει το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» να μοιάζει… παιχνιδάκι, αφίχθη στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης ταξιδεύοντας από Ιταλία και μέσω Σκοπίων.
Το «ασημένιο βέλος» θα έχει τη δυνατότητα -όταν ολοκληρωθούν και τα έργα υποδομής- να κάνει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 μόλις ώρες.
Το τρένο που έρχεται «για να συναγωνιστεί τα αεροπλάνα» όπως λένε στον ΟΣΕ πέρασε τα μεσάνυχτα από την Ειδομένη. Εκεί, το… υποδέχθηκαν ο τοπικός σταθμάρχης και οι υπάλληλοι κι αφού τακτοποιήθηκαν τα τυπικά , μιας και πρώτη φορά έμπαινε σε ελληνικό έδαφος ξεκίνησε για την Θεσσαλονίκη.
Από την συμπρωτεύουσα, θα κινηθεί ξανά στις 8 του Σεπτέμβρη στα εγκαίνια της ΔΕΘ. Στόχος, να κάνει δοκιμαστικά την διαδρομή Θεσσαλονίκη – Κατερίνη και σταδιακά στην συνέχεια να μπει στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Tο «Frecciargento ETR 485», όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, μεταφέρθηκε ήδη -σύμφωνα με πληροφορίες- από τη Ρώμη στο Σερβινιάνο (Cervignano) πριν από λίγες ημέρες, προκειμένου να ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ελλάδα και να φτάσει εγκαίρως στη Θεσσαλονίκη στις αρχές της επόμενης εβδομάδας για τα πρώτα δοκιμαστικά του δρομολόγια. Πριν από την «επίσημη πρώτη» στις 8 Σεπτεμβρίου, θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με πληροφορίες τέσσερα ή πέντε δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα του δικτύου από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Κατερίνη, με ταχύτητα έως 200 χιλιομέτρων/ώρα.
Ωστόσο, το «ασημένιο βέλος» με τα εννέα βαγόνια του δεν θα διαγράψει τη μόνιμη πορεία του επί ελληνικού εδάφους προτού ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση και στο τελευταίο, «δύσκολο» τμήμα της κεντρικής σιδηροδρομικής αρτηρίας της χώρας, από το Λιανοκλάδι μέχρι τον Δομοκό, μήκους 52 χιλιομέτρων. Μετά τη Διεθνή ‘Εκθεση, όπου θα παρουσιαστεί με την ευκαιρία της συμμετοχής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη διοργάνωση, το τρένο, χωρητικότητας περίπου 480 θέσεων, θα επιστρέψει προσωρινά στην Ιταλία, μέχρις ότου ολοκληρωθούν τα απαραίτητα έργα υποδομής, ώστε να μπει μόνιμα στις ελληνικές ράγες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου