ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ- ΣΕ ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Σάββατο 29 Αυγούστου 2020

ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ- ΣΕ ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

ΧΑΜΟΓΕΛΑ για αρίστους κι όχι μόνο στα σχολεία της Κυπαρισσίας με τους επιτυχόντες στα ΑΕΙ- Δείτε τι δήλωσαν οι νέοι φοιτητές για τις επιτυχίες τους...Φέτος το ποσοστό εισαγωγής ήταν υψηλό όμως οι άριστοι με περισσότερα από 19000 μόρια έπιασαν την κορυφή με την πτώση των βάσεων...
Αναστασία Σκοτάδη, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Πριν λίγο ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Πανελληνίων και πέρασα στην Ψυχολογία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Είμαι πολύ χαρούμενη γιατι υπήρξε η πρώτη μου επιλογή από τη στιγμή που ήρθα στο Λύκειο και νιώθω πάρα πολύ ικανοποιημένη με τον εαυτό μου που οι προσπάθειές μου, αυτό το χρόνο, απέδωσαν καρπούς. Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τους καθηγητές μου, το διευθυντή και τον υποδιευθυντή του σχολείου, που στάθηκαν δίπλα μας σ’ αυτό τον αγώνα και μας βοήθησαν, παρά τις δύσκολες συνθήκες που έτυχαν φέτος, να τα καταφέρουμε όσο πιο ανώδυνα σ’ αυτή την πορεία». 

Απόστολος Παπαδόπουλος, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Πέρασα Φαρμακευτική στην Πάτρα. Σχετικά ικανοποιημένος είμαι. Ήταν η δεύτερη επιλογή μου, αλλά χαρούμενος είμαι σχετικά. Θέλω να ευχαριστήσω το σχολείο και τους καθηγητές μου, που με βοήθησαν αρκετά, κυρίως τον τελευταίο καιρό πριν τις εξετάσεις, και την οικογένειά μου!» 

Νίνα Πετροπούλου, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Περνάω στη Νομική Σχολή Αθηνών. Αισθάνομαι πάρα πολύ χαρούμενη! Ήταν η πρώτη μου επιλογή! Πάντα αυτό ήθελα, πραγματικά, από τότε που μπορώ να με θυμηθώ! Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που πέτυχα το στόχο μου και πιστεύει ότι ο καθένας, άμα το θέλει πραγματικά, μπορεί να τα καταφέρει! Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα!»  

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΡΩΤΙΑ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
Ειρήνη Κατωπόδη: «Στόχος μου ήταν η Ιατρική, οποιαδήποτε. Έπιασα την Ιατρική στην Πάτρα. Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη! Μου άρεσε πάρα πολύ η Ψυχιατρική από την Α’ Λυκείου και αποφάσισα ότι αυτό είναι αυτό που θέλω να κάνω, οπότε επέλεξα την Ιατρική!». Με 19.300 μόρια μπήκε στην Ιατρική Πάτρας από τις πρώτες..
Χριστίνα Λαμπροπούλου: «Πέρασα στην Οδοντιατρική στην Αθήνα, πέμπτη! Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη. Ήταν αυτό που ήθελα εξαρχής, οπότε πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά!».
Στυλιανή Ντρούλια: «Έπιασα Διατροφή στην Αθήνα στο Χαροκόπειο. Ήταν εξαρχής η επιλογή μου και χαίρομαι πάρα πολύ που πέτυχα το στόχο μου!».
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ πολύ για τις φωτογραφίες και την συνεργασία του στην ιστοσελίδα μας, τον δημοσιογράφο Ηλία Γιαννόπουλο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages