Η ΕΡΓΟΣΕ κάνει φύλλο και φτερό τα παγωμένα έργα της γραμμής Πελοποννήσου - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Η ΕΡΓΟΣΕ κάνει φύλλο και φτερό τα παγωμένα έργα της γραμμής Πελοποννήσου

Στη διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου στις διαλυθείσες συμβάσεις 510/2006 και 511/2007 για την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου με ανάδοχο τη Μηχανική προχωρεί το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ, καθώς υπέπεσαν στην αντίληψη της διοίκησης ενδείξεις προβληματικής διαχείρισης των έργων. Πρόκειται για τις συμβάσεις: «Κατασκευή Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη από χ.θ. 28+000 ως χ.θ. 67+870 και από χ.θ. 79+000 ως χ.θ. 91+500 (με σήραγγες Δερβενίου), εκτός σήραγγας Αιγίου» (Αριθμός Σύμβασης 511/2007), προϋπολογισμού 150,5 εκατ. ευρώ, και «Κατασκευή Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο Τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη από χ.θ. 21+200 ως χ.θ. 28+000, συμπεριλαμβανομένης της σήραγγας Μελισσίου» (Αριθμός Σύμβασης 510/2006), προϋπολογισμού 37,65 εκατ. ευρώ.
Τα συγκεκριμένα έργα ήταν παγωμένα για χρόνια. Στις 7 Ιουνίου 2012 το τότε διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ είχε εγκρίνει κατά πλειοψηφία την οριστική διακοπή των εργασιών κατασκευής του έργου και τη διάλυση των δύο εργολαβιών που είχαν ανατεθεί στη Μηχανική έπειτα από εισήγηση του τότε προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Γιάννη Πετρόπουλου (1966-2013). Το πρώτο έργο, που είχε σημαντικό οικονομικό αντίτιμο, αφορούσε την κατασκευή της υποδομής της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων και την αποκατάσταση του Τοπικού Οδικού Δικτύου. Ειδικότερα, προέβλεπε την κατασκευή των χωματουργικών έργων της σιδηροδρομικής γραμμής σε όλο το μήκος αυτής, εργασίες για την απόδοση στην κυκλοφορία όλων των οδών καθώς και των οδικών τμημάτων που εξυπηρετούν την κυκλοφορία της Νέας Εθνικής Οδού, σιδηροδρομικές γέφυρες, μικρά τεχνικά έργα, προσωρινές παραλλαγές της γραμμής για την κατασκευή των έργων, έργα αποχέτευσης-αποστράγγισης καθώς και αποκατάσταση του τοπικού αρδευτικού δικτύου, όπου αυτό διακόπτεται από τις εργασίες κατασκευής της Σιδηροδρομικής Γραμμής και σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου και συγκεκριμένα, τέσσερα στόμια εισόδου και εξόδου και δύο υπόγεια τμήματα μήκους 592,50 μ. και 464 μ., αντίστοιχα, αλλά και ένα cut & cover στην περιοχή του Καθαρονερίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages