Εθνικός δρόμος Ασπρόχωμα-Μεσσήνη χωρίς ασφάλεια... - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Εθνικός δρόμος Ασπρόχωμα-Μεσσήνη χωρίς ασφάλεια...

Η αυτοδιοίκηση ως θεσμός έχει ως κυρίαρχο στόχο την επίλυση προβλημάτων στις τοπικές κοινωνίες και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών. Οι άνθρωποι της αυτοδιοίκησης, αυτόν το στόχο επιβάλλεται να υπηρετούν και να είναι χρήσιμοι και όχι μόνον αρεστοί. Στην τοπική ειδησεογραφία τις τελευταίες ημέρες, κυριάρχησε μία είδηση που με παραξένεψε και για το λόγο αυτό την αναδεικνύω. Στην Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ερήμην της Προέδρου της Επιτροπής πέρασαν κάποιες μελέτες, μεταξύ αυτών και μελέτη, με την οποία δίνεται η εντολή για νέα γέφυρα στον Πάμισο, παράκαμψη της Μεσσήνης και νέα σχεδίαση ..στον υπάρχοντα εθνικό δρόμο Ασπρόχωμα – Μεσσήνη – Ριζόμυλος . Επειδή ζούμε δύσκολες οικονομικά στιγμές στην πατρίδα μας, θεωρώ ότι τέτοιες ενέργειες που υποδηλώνουν σχεδιασμό της …πλάκας δεν πρέπει να ξαναδούμε.
Για να γίνει σαφές, ο Δήμος της Μεσσήνης, έχει ξεκαθαρίσει ότι συμφωνεί για τη δημιουργία του νέου οδικού άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος, με τις όποιες παρατηρήσεις και διορθώσεις ζητήθηκαν από το Δημοτικό μας Συμβούλιο. Βέβαια ελπίζω ειλικρινά να προχωρήσει ο νέος οδικός άξονας Καλαμάτα – Ριζόμυλος, διότι τον έχει ανάγκη όλη η Μεσσηνία ,έχει και τη στήριξη προσωπικά του πρωθυπουργού και αναμένεται να βοηθήσει την ανάπτυξη του τόπου. Αυτή είναι η μία παράμετρος. Η άλλη είναι ότι το υπάρχον δίκτυο, ακόμη και μετά την κατασκευή του νέου δρόμου, θα συνεχίσει να δέχεται μεγάλο συγκοινωνιακό φόρτο. Ιδιαίτερα τα πέντε χιλιόμετρα του Ασπρόχωμα-Μεσσήνη που είναι επιβαρυμένα σε κυκλοφορία, λόγω της ύπαρξης πολλών αναπτυξιακών δραστηριοτήτων, της ύπαρξης της ΒΙ.ΠΕ, αλλά και λόγω της εγγύτητας μεταξύ της Μεσσήνης και της περιοχής Θουρίας, Νοσοκομείου ,Τ.Ε.Ι. και κατεύθυνσης προς Μελιγαλά και Αρχαία Μεσσήνη, θα συνεχίσουν με την ίδια επιβάρυνση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages